וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכית, עם בטן: דרו ברימור בהריון

שירות וואלה! סלבס

5.11.2013 / 0:01

אחת השחקניות הוותיקות בהוליווד ומלאכית של צ'רלי בדימוס - הודיעה שהיא מצפה לילד שני, בגיל 38. נכון, מדובר בבייבי ברימור כשר למהדרין. וואלה! סלבס קונגרג'וליישנז

בייבי כשר נוסף עומד להגיע להוליווד: דרו ברימור, אחת השחקניות הוותיקות והאהובות בתעשיית הבידור האמריקנית, הודיעה אתמול (ב') כי היא נושאת ברחמה ילד שני. כן, זה אומר שבסופו של ההריון, מי שהיתה "מלאכית של צ'רלי" ובעלה, איש העסקים וויל קופלמן, יהיו הורים לשני ילדודס.

דרו ברימור בטקס האמי 2009. רויטרס
מזל טוב! דרו ברימור/רויטרס

הדובר של ברימור בת ה-38, אישר כי השחקנית, שהופיעה לאחרונה באירועים שונים בהוליווד כשהיא נושאת בטן קטנה - אכן מצפה לאח או אחות קטנים לבתה, אוליב בת ה-13 חודשים. "הייתי בת יחידה, זה הרגיש בודד מאוד", סיפרה הכוכבת בראיון שנערך איתה בחודש שעבר במגזין "InStyle", כשהיא רומזת על כך שבקרוב תרחיב את המשפחה.

רגע אחרי לידת בתה הבכורה, ברימור לא הפסיקה לספר כמה היא שמחה שהמתינה לגיל בוגר יחסית כדי להביא צאצאים. לעולם טוב, ייתכן שזה קשור לעובדה שהיא עצמה הופיעה בפעם הראשונה על המסך כשהייתה בת 11 חודשים (!) בלבד, רק כדי להפוך לכוכבת ילדה, ואז להתמכר לסמים ואלכוהול ולעבור גמילה בגיל 14, רק כדי להתבגר ולהפוך לשחקנית שהיא היום. כעת, כנראה שהיא תישאר אותה דרו חביבה, רק עם בטן הריון.


וואלה! סלבס רצתה שהאוגרת שלה, מימי, תמתין לגיל 11 חודשים עד שתביא ילדים. לא שזה עזר לה, השובבה.


מתיחת פנים: איך השתנתה דרו ברימור?

אמא’לה: פמלה אנדרסון מעולפת

אחלו לשחקנית מזל טוב כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully