וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך נראית קים קרדשיאן אחרי הלידה

וואלה! סלבס

4.8.2013 / 10:25

כמעט חודשיים אחרי שילדה את בתה, מיס קרדשיאן הגיחה להופעה מפתיעה על המסך - במסגרת תכנית הראיונות של אמא, כמובן. אז איך נראית קים בלי הבטן? וואלה! סלבס בוחנת

מפתיע ככל שיהיה - עברו כמעט חודשיים שלמים מאז הרגע שבו קים קרדשיאן הביאה את בתה הבכורה, נורת' ווסט, לעולם. מלכת הריאליטי האמריקנית, שלא העבירה יום מבלי לתעד את עצמה מתלבשת/ מתפשטת/ מבלה/ מאוהבת, מסתגרת בבית מאז שבתה, המשותפת עם קניה ווסט, הגיעה העולם, תוך כדי שהיא שומרת על דממה יחסית. כלומר, עד לסוף השבוע האחרון, אז הגיחה להופעת אורח "מפתיעה" על מסך הטלוויזיה.

הסיבה הרשמית: קים תכננה לשגר ברכה הפתעה במסגרת תכנית הראיונות החדשה של אמה, קריס ג'נר. הביצוע: מוקלט מראש, כך שהסיכוי שהאיחול המצולם, זה שבו קימי מאופרת בכבדות ונראית רגועה מתמיד, אכן לא היה צפוי ומתוכנן מבעוד מועד - קרוב לאפס. כן, האיחולים וההתרגשות של האמא נראו מזויפים כמו השפתיים של מיס ריאליטי-טראש.

"היי אמא, רק רציתי לברך אותך על התכנית חדשה. מצטערת שלא יכולתי להגיע לאולפן באופן אישי, אבל אני אוהבת את החיים בבית קצת יותר מדי לאחרונה", גילתה מאמא-קרדשיאן לעולם על המסך. "אני צופה בך בכל יום, את מדהימה ונולדת להנחות. אוהבת אותך". מחיתם דמעה? מצוין.


אחרי שתביא ילדה מושלמת לעולם, וואלה! סלבס תפציע בגדול כמו שהיא יודעת - במהדורת החדשות. לא בכל יום נולדת יורשת למלכת הרשע.


סוף סוף: קים קרדישאן מגיבה על הלידה

מלכת הקרנבל: ריהאנה חוגגת על ארבע

רכלו על המראה של קימי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמהות השפיעה על המראה שלה? קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully