וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נסיך! הסלבס מתרגשים מהלידה המלכותית

שירות וואלה! סלבס

23.7.2013 / 0:00

מלונדון ועד הוליווד - גם הכוכבים מסביב הגלובוס שמחים על בואו לעולם של התינוק המלכותי בבריטניה. מה היה להם לומר על הלידה של אמא קייט ואבא וויל? וואלה! סלבס פרינסס

(עדכון אחרון, 1:00)

עם ההכרזה המרגשת שהדוכסית והדוכס מקיימברידג', הלא הם קייט מידלטון והנסיך ויליאם, הביאו לעולם ביום שני את בנם הבכור בלונדון - גם המפורסמים החלו להתרגש ולהציף את הרשת בברכות. מתברר שהרויאל בייבי, בן כמה שעות בלבד, הצליח להלהיב גם את אלה שבדרך כלל עוסקים רק בעצמם כשגרם להם לצייץ בהתלהבות על הלידה ועל התינוק עם הדם הכחול.

ראשונים להגיב היו כמובן הסלבס מאגליה, בהם מנחת ערוץ הבידור !E קלי אוסבורן, שצייצה "אלוהים ברך את המלך לעתיד, גאה להיות בריטית כעת!". כמותה, ברכה גם הספייס גירל אמה בנטון, כשכתבה "זה בן! זהו זמן מיוחד עבור וויל וקייט". חברתה ללהקת הבנות, מלאני בי, כתבה "וופ וופ, התינוק המלכותי הגיע".

הזמרת אלי גולדינג אחלה מזל טוב "לשניים מהאנשים הלבביים ביותר בעולם על לידת התינוק. אני כל כך שמחה עבורם", כשהזמרת שריל קול הוסיפה שהיא "לא מסוגלת לחכות לרגע שבו אראה אותו".

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והנסיך הארי במרפסת ארמון בקינגהאם ביום טקס Trooping the Color, לונדון, 15 יוני 2013. Chris Jackson, GettyImages
קונגרג'וליישנז! הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בחודש שעבר/GettyImages, Chris Jackson

אבל גם אלה מהעבר השני של האוקיינוס, אי שם באמריקה, לא חסכו באיחולים להורים המלכותיים הטריים. "אני כל כך שמחה בשביל בת הדוד שלי קייט ומלך אנגליה לעתיד", צחקה אלן דג'נרס, שהיא בת דוד מקרבה 15 של הדוכסית. בדרנית אחרת ומנחת "משטרת האופנה", ג'ואן ריברס, הבהירה שהיא "כל כך שמחה ש"השם של הבן לא יכלול את השמות אייבי או אפל", כשהיא עוקצת את השמות שבחרו ביונסה וגווינת' פאלטרו לבנותיהם.

הראפר פיטבול כתב בספרדית "איחולים, הדוכס והדוכסית. זה בן!". "התינוק המלכותי הוא הכל!", צייצה בטוב טעם אושיית הריאליטי-טראש סנוקי, כשהראפרית-שחקנית קווין לטיפה סיכמה, "ברוך הבא, מלך לעתיד. הרבה אהבה". מרגש.


וואלה! סלבס מאחלת לזוג המלכותי נחת מהתינוק ומציעה את שירותיה כבייביסיטר מלכותית. כן, הוצאות הטסה ואירוח בארמון כבר כלולים ב-24 ש"ח לשעה שהיא גובה.


בואו לראות: אלבום ההריון של קייט מידלטון

אחלו לקייט מידלטון והנסיך ויליאם אושר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully