וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'ואן ריברס?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

8.8.2014 / 3:02

הקומיקאית היהודיה, שהיא גם מנחת "משטרת האופנה" החצופה ומלכת הניתוחים הפלסטיים, אוהבת את ישראל? הגיע הזמן שהישראלים יבחנו את השינוי העצום של ריברס. וואלה! סלבס סטייל

AP

היא קומיקאית, סופרת, מנחה, אישיות סטייל מצטיינת, יהודייה-אמריקנית, ניו יורקית בדם, כאשר הכל מתובל בעקיצות חצופות שרק סבתא דעתנית כמותה יכולה לשלוף - קבלו את ג'ואן ריברס, מלכת פלסטיק שמאוד אהובה על הישראלים בתקופה האחרונה. מלכת "משטרת האופנה" של ערוץ !E, שכבשה את האמריקנים לפני כמה עשורים (!) כמנחת טוק-שואו, התגלתה על ידי הישראלים בשבועות האחרונים כתומכת נלהבת, שמלהיבה גם את המקומיים.

ריברס, שנחלצה להגנת ישראל בהוליווד בתקופת מבצע צוק איתן והלהיבה את חובבי הטראש המקומיים, לא מפורסמת רק בגל הלשון החריפה שלה - אלא גם (ואולי אף יותר) בגלל השינוי האדיר שעבר המראה החיצוני שלה. סבתאל'ה כבר בת 81, אך עשרות הניתוחים הפלסטיים שעברה ושינו את מראה הפנים שלה (אלה שהותירו אותה צעירה לנצח ומונעים ממנה להתקרב לאש כדי שהפלסטיק לא ימס?), מפורסמים לא פחות מהקריירה העמוסה שדרכה הפכה לאחת הנשים המוכרות בארצות הברית.

אז איך השפיעו המון ניתוחים קוסמטיים על פניה של הישראלית לשם כבוד? ריברס, שמופיעה על מסך הטלוויזיה מאז שנות השישים של המאה הקודמת, כבר לא נראית כמו הצעירה שהיתה, כך שוואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם מיס ג'ואן - כשהיא מציגה לכם את השינוי מאז שהיתה קומיקאית חצופה (ודי טבעית) ועד לשנה האחרונה, שבה הכי לא חששה לומר את דעתה על המצב במזרח התיכון. מלכה.


וואלה! סלבס רוצה להיות ג'ואן כשתהיה גדולה, אבל עם כל הניתוחים כנראה שתיראה בסוף כמו אורית פוקס.


עוד מתיחות פנים: סיימון קאוול | בקסטריט בויז | ונסה וויליאמס | ג'יי זי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully