וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה סינדי קרופורד?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

14.2.2014 / 0:19

פעם היא היתה דוגמנית העל הכי עסוקה בעולם, כיום סינדי קרופורד נחה על תהילת העבר שלה בעולם הפאשן. אז איך האישה הלוהטת עם השומה הסקסית השתנתה? וואלה! סלבס על עקבים

אימג'בנק GettyImages

כבר קרוב ל-15 שנים שהאישה והשומה הסקסית, סינדי קרופורד, כבר לא מתפקדת כדוגמנית על מן המניין. זו לא בדיחה, אך אחרי שוויתרה על מלגה ללימודי הנדסה כימית באוניברסיטה אי שם באייטיז, נסעה לניו יורק והפכה לאחת הדוגמניות הכי עסוקות בעולם, שלטה בעולם האופנה עד לתחילת המילניום הנוכחי - אז החליטה לנוח מבילוי מול המצלמות.

בתקופת השיא שבה עיטרה כל שער של מגזין נחשב בעולם, לא רק שהוציאה שלל קלטות וידאו שבהן לימדה את האנשים הפשוטים לעשות תרגילי כושר (כאלה שלא ממש עזרו להם להיראות כמותה), הנחתה תכנית סטייל ברשת MTV, ואפילו ניסתה להפציע גם על מסך הקולנוע (ונכשלה בגדול). מאז תחילת העשור הנוכחי, כבר ניסתה לחזור לדגמן מדי פעם, אבל וויתרה על החוויה מהר מאוד.

דוגמנית העל בת ה-47, נחה כבר תקופה ארוכה על זרי הדפנה של עולם הטופמודל. כך שדווקא זו הסיבה שבגללה וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של קרופורד - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שהדוגמנית עברה מאז שהיתה צעירה פוטוגנית מבטיחה ועד לשנים האחרונות, כשהיא עדיין אחד הפרצופים המפורסמים ביותר בעולם האופנה. אישה נאה?


גם את פרצופה של וואלה! סלבס מעטרת שומה סקסית למדי. כזו בגודל של האף שלה.


עוד מתיחות פנים: מת'יו מקונוהי | ג'ניפר גארנר | קלאודיה שיפר | שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully