וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מת'יו מקונוהי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

21.2.2014 / 3:01

הקאובוי הבלונדיני של הוליווד, שנבחר לאחד הגברים הסקסיים בעולם והשיל 25 ק"ג עבור התפקיד בקולנוע - מחייך על המסך כבר שנים. אבל איך השתנה מקונוהי? וואלה! סלבס טקסס

אימג'בנק GettyImages

מוכנים לכוכב על בסגנון טקסני? מת'יו מקונוהוי הוא לא רק שחקן טוטאלי (שהוכיח שהוא יכול לעשות הכל עבור התפקיד המתאים, כשהשיל ממשקלו 25 ק"ג לפני צילומי "מועדון הלקוחות של דאלאס"!) - אלא גם אחד הגברברים האיכותיים ביותר בהוליווד, כולל צ'ארם אמריקני ותלתלים זהובים.

העובדה שמקונוהי כבר בן 44, לא מפריעה לו לתחזק גוף חטוב פלוס - שעליו הוא שומר עוד מאז שהיה שחקן ובמאי מתחיל בן 21. הוא אמנם כבר גילם ארוס מבולבל (פו), גולש קל דעת (ברור) ואפילו חשפן (יאמי!), אבל החיים שלו מעניינים יותר מכל סרט. נניח, הפעם שנעצר על אחזקת סמים בביתו כשהוא עירום ומבולבל, הפעם שבה נבחר ל"גבר הסקסי ביותר בעולם" או מערכות היחסים המתוקשרות שלו בעבר, עם סנדרה בולוק ופנלופה קרוז. הו, יס.

כדי לבדוק איך מקונוהי התבגר על המסך של הוליווד, תוך כדי שהוא קוטף שלל פרסים, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של מת'יו ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם שהקאובוי כבר לא צעיר אך לוהט בטירוף - מאז שהופיעה לראשונה בסרט סטודנטים ועד לכוכב המוכר ברחבי הגלובוס שהוא היום.


וואלה! סלבס תמיד חלמה שקאובוי יתפוס אותו בלאסו, כמו הבהמה שהיא. מת'יו, אתה מושלם לתפקיד.


עוד מתיחות פנים: ג'ניפר גארנר | קלאודיה שיפר | שאקירה | מאט דיימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully