וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שאקירה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

24.1.2014 / 0:00

הזמרת הלטינית עם הירכיים שלא משקרות, שורפת את הבמות עם הקול המיוחד וריקודי הבטן שלה כבר יותר מ-20 שנים. אבל איך שאקירה הקולומביאנית התבגרה? וואלה! סלבס מנענעת

עריכה: מאיה בן ניסן

כבר שנים ששאקירה - הזמרת הקולומביאנית עם הירכיים שלא משקרות - גורמת לעולם לנענע בתור פופסטאר עם קצב לטיני אוריינטלי. נכון, משפחתה ממוצא לבנוני, אבל את הקול המיוחד עם החיוך הגדול והתלתלים הבלונדיניים (טוב, שחורדינית) של האישה העסיסית בת ה-36, ממש קשה לשכוח.

שאקירה, שגדלה כדוברת של לא פחות משש שפות, בכלל התחילה באמריקה הלטינית כילדת פלא מזמרת בת 14. אז, הוציאה את אלבומה הראשון, אבל לתודעה הבינלאומית נכנסה כשהיתה בת 24, עם הלהיט "Wherever, Whenever". מאז, לא רק חשפה את הבטן בכל מקום, אלא גם הספיקה למצוא את בן זוגה הכדורגלן ג'רארד פיקה, לבקר בישראל וללדת בן בכור משותף. תוך כדי, גם החליפה צבעי שיער והופיעה אלפי פעמים.

אבל איך הזמרת הלטינית התבגרה עם השנים? כדי לבחון מה קרה לפנים של מומחית ריקודי הבטן במשך העשורים שבהם היא מקפצת על במות ובקליפים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של שאקירה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שהסנסציה הקולומביאנית עברה מאז שהיתה צעירונת ועד לשנים האחרונות, כשהיא אחת הזמרות המפורסמות בעולם כולו. אישה זאב? אתם תחליטו.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לנענע את הירכיים. זה נגמר ברעש אדמה בינוני.


עוד מתיחות פנים: מאט דיימון | שרליז ת'רון | פינק | ארנולד שוורצנגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully