וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ארנולד שוורצנגר?

שירות וואלה! סלבס

27.12.2013 / 0:50

איך קרה שמר פלדה עם המבטא האוסטרי, ארנולד שוורצנגר, הפך בשנים האחרונות לסנטה קלאוס חביב? בואו לראות איך אליל האקשן מהוליווד השתנה. אסטה לה ויסטה, וואלה! סלבס

אימג'בנק GettyImages

אלה החיים, בייבי? חובבי האקשן (ושרירני העולם), עוקבים אחרי ארנולד שוורצנגר כבר שנים ארוכות. בכל זאת, מדובר על אחד מאלילי הקולנוע הקשוחים בהיסטוריה של תעשיית הקולנוע ההוליוודית. מיסטר שוורצנגר, שנולד לפני כ-66 שנים (!) באוסטריה, הצליח להפוך לשחקן מבוקש למרות המבטא הכבד ולכוכב בינלאומי, שהפך גם לפוליטיקאי אמריקני כאשר כיהן במשך שנים כמושל קליפורניה.

את פני הפלדה שלו, שהפציעו בכמה קלאסיקות אקשן בהן "שליחות קטלנית", "קונאן הברברי" ו"היום שישי" (אבל גם בכמה קומדיות אייטיז), קשה לשכוח, כך שהעולם כולו עקב אחריו בעשורים האחרונים - אם בזכות פעילות ממלכתית יותר (כבוד המושל לשעבר) או בפרשיות אהבים שערורייתיות (בן מחוץ לנישואין, מישהו?). היי, הוא אפילו ביקר כאן בישראל, שזכתה לארח את הכוכב החובב של תל אביב, מספר פעמים בעבר.

אבל כמו כל שחקן שמצליח לשמור על קריירה מפוארת במשך שנים ארוכות, גם שוורצנגר (שם של ארוחת המבורגר, לא?) התבגר מול המצלמות. שום איפור לא יעזור למיסטר שריר, כך שוואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ארנולד - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהתחיל כבאדי-בילדר בסבנטיז ועד לימינו, שבהם הוא נראה קצת יותר כמו סנטה קלאוס. יא, יא, גוט.


וואלה! סלבס רואה את שוורצנגר וישר חושבת על שטרודל. ארגז שטרודל, בבקשה.


עוד מתיחות פנים: סקרלט ג'והנסון | טרי האצ'ר | פריס הילטון | יו ג'קמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully