וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה סקרלט ג'והנסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

20.12.2013 / 0:12

איך השתנה המראה של האישה הסקסית ביותר בעולם? הרבה, כיוון שסקרלט ג'והנסון מככבת על המסך הגדול עוד מאז שהיתה ילדה קטנה. בואו לראות מה עבר עליה. וואלה! סלבס משרבבת

עריכה אמיר קוטיגרו

מי את, סקרלט ג'והנסון? אחת הנשים המסקרנות ביותר בתעשייה ההוליוודית, שחקנית מוכשרת אבל גם קצת מוזרה - ובעיקר, בלונדינית עם שפתיים מפתות שנבחרה לא פעם לעמוד בראש רשימת הנשים היפות ביותר בעולם. ג'והנסון, רק בת 29 וקצת, היא אחת השחקנית המצליחות והעסוקות בעשור האחרון בתעשיית הסרטים, אבל התחילה לככב הרבה לפני שהפכה לאישה. אה, והיא חצי יהודייה. כבוד.

את תפקידה הראשון על המסך הגדול, בסרט "הורים בהזמנה" לצד ברוס וויליס, קיבלה כשהיתה רק בת עשר. מאז, התבגרה ועבדה גם עם יוצרים בהם וודי אלן, סופיה קופולה ואפילו עשתה קצת אקשן בסרט "הנוקמים". האקשן האמיתי בחייה, יש לציין, היה דווקא בתחום הרומנטי, כששמה נקשר ללא מעט גברברים לוהטים כמו בניסיו דל טורו, ג'סטין טימברלייק, שון פן - וכן, גם למי שהפך לבעלה (כיום כבר לשעבר) ריאן ריינולדס. בסדר, בימים אלה היא כבר מאורסת בשנית לבעל חברת פרסום עצמאי.

אז איך היפהפייה התבגרה מול המצלמות? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם סקרלט - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה השחקנית הענוגה, מאז שהיתה ילדה עם שאיפות ועד שהפכה לגברת ג'והנסון הסקסית הסמי-תמימה (למרות שהיא ממש לא) כיום. אז מה עבר על פניה של מיס "ויקי, כריסטינה, ברצלונה"? צפו וגלו בעצמכם.


וואלה! סלבס נבחרה לאישה הסקסית ביותר בשכונה, בסקר שנערך בין 36 חתולי רחוב.


עוד מתיחות פנים: טרי האצ'ר | פריס הילטון | יו ג'קמן | ג'יזל בונדשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully