וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה טרי האצ'ר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

13.12.2013 / 0:00

החברה של ג'יימס בונד הפכה לעקרת בית הוליוודית נואשת במיוחד - אבל נשארה לוהטת לאורך כל השנים בביזנס. אז איך התבגרה טרי האצ'ר, שחקנית ופאם פאטאל? וואלה! סלבס סופרמן

עריכה: אמיר קוטיגרו

סופרמן, ג'יימס בונד, שרברב חתיך שמנענע את עולמה - טרי האצ'ר עברה אצל כולם במהלך הקריירה שלה. כוכבת "עקרות בית נואשות" הלוהטת, שציינה השבוע 49 שנים לחייה המרגשים, היא אחת הנשים הלוהטות שמפציעות על המסך בכל כמה שנים מחדש - וכובשות את לבן של הבחורות, לפחות כמו שעושה עם בני המין הגברי.

השחקנית ההוליוודית אמנם השתתפה בכמה פרקים של הדרמה "ספינת האהבה" - אבל הפריצה הגדולה שלה היתה כשגילמה את לואיס ליין, אהובתו של גיבור העל סופרמן, בסדרת הלהיט של הניינטיז. אחר כך, הלהיבה כנערת ג'יימס בונד - מה שקיטלג אותה מיידית כאחת הנשים הסקסיות של הוליווד - וגרם לצלמי הפפראצי לרדוף אחרי החיוך שלה. אחר כך, זה התגבר עם השתתפותה בדרמה המשוגעת על הנשים על סף התמוטטות העצבים של "עקרות בית".

אבל איך האצ'ר התבגרה עם השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם טרי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הנואשת מאז שהתחילה כעוד שחקנית מני רבות ועד לשחקנית הסקסית שהיא כיום. מה בדיוק עבר על פניה של מי שבעוד שנה תחליף קידומת? שימו לב, זה מרגש לפחות כמו עוד חיוך שלה.


אוף. וואלה! סלבס לא מרגשת, היא נואשת.


עוד מתיחות פנים: פריס הילטון | יו ג'קמן | ג'יזל בונדשן | ריס ווית'רספון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully