וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה יו ג'קמן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

29.11.2013 / 0:03

מהמוטציות על המסך ועד לעלובי החיים - השחקן יו ג'קמן שם אקס גדול על המראה החיצוני. זה אומר שהוא לא אחד האנשים הלוהטים ביותר בהוליווד? כך השתנה. וואלה! סלבס הו, מן

עריכה: רן צימט

מראה חיצוני? נראה שיו ג'קמן בן ה-45, שם "אקס" גדול על היחס שלו לנושא שמעסיק מיליוני אנשים בעולם בכלל ואת הכוכבים הגדולים של הוליווד בפרט. השחקן האוסטרלי המוכר, שרק לאחרונה גילה לעולם כי הסיר מפניו נקודת חן שהתגלתה כגידול סרטני - מופיע על המסך הגדול כדמות ראשית בסדרת "אקס מן" כבר קרוב ל-15 שנים. נכון, אין ספק שהוא התבגר מאז.

אז לא מדובר באדם-מוטציה כמו בסרטים שלו, אלא בגברבר חתיך לכל הדעות - שרק כובש יותר באמצעות המבטא הסקסי שאיתו נולד. אה, מלבד זוגיות נאה שהוא מתחזק עם אשתו האוהבת כבר 18 שנים, הוא אפילו יודע לשיר, והוכיח את זה כשהשתתף במחזות זמר על הבמה ועל המסך ("עלובי החיים", מישהו?). הכי מולטי-טאלנט מצדו.

האם הניתוח להסרת הגידול שינה את פניו ובכלל איך התבגר בשנים האחרונות? הנה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם יו - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר ג'קמן מאז שהתחיל כשחקן אנונימי ועד לשחקן הלוהט שהוא כיום. אז איך הכל השפיע על פניו הנאות? קבלו כמה רגעים של גבר-גבר אוסטרלי, צנוע ומוכשר.


האוסטרלי היחיד שוואלה! סלבס מכירה הוא קרוקודייל דנדי. יש לה פה גדול יותר משלו.


עוד מתיחות פנים: ג'יזל בונדשן | ריס ווית'רספון | גוון סטפני | סילבסטר סטאלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully