וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'יזל בונדשן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

22.11.2013 / 0:00

הסופרמודל הברזילאית מדגמנת כבר כמעט שני עשורים על מסלולי תצוגות האופנה הלוהטים בעולם - אבל האם הפנים של ג'יזל עברו שינוי או שניים? צפו וגלו. וואלה! סלבס פאשניסטה

אימג'בנק GettyImages

האם אחת הנשים היפות והמפורסמות בעשור האחרון, עברה ניתוח או שניים? ובכן, רק צריך לבחון את ג'יזל בונדשן. מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" לשעבר, שצעדה על מסלול התצוגה אלפי פעמים והופיעה על מאות שערי מגזינים, היא אחת הדוגמניות המדוברות ביותר מאז תחילת המילניום הנוכחי. עם אזרחות ברזילאיות, רזומה רומנטי לוהט ועיניים מהפנטות (טוב גם איברים אחרים) - כל הבאזז מוצדק בהחלט.

בונדשן בת ה-33, שכיום כבר נשואה ואפילו אמא לשניים, החלה לדגמן בסוף הניינטיז, בלי לשאול אם בלבוש או בעירום חלקי (או מלא במיוחד). אם זה לא הספיק כדי לעורר עניין אצל גברברי (ונשות) עולם הבידור, אז מערכת היחסים שניהלה עם ליאונרדו דיקפריו (היוש, בר) והופעות בתפקידי אורח משעשעים על המסך, הפכה אותה לסחורה חמה אצל צלמי הפפראצי - שרק מחכים לפריים לוהט ונאה למראה של הסופרמודל העשירה בעולם.

כדי לבחון איך המראה של הדוגמנית השתנתה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'יזל - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהתחילה כעוד ברזילאית צעירה ונחשקת בעולם האופנה ועד לדוגמנית העל שבונדשן כיום. אז איך ההריונות השפיעו על פניה (כי הגוף עדיין לוהט כתמיד)? קבלו כמה רגעים של אושר מול העיניים.


סוכן דוגמניות אמר פעם לוואלה! סלבס שגם היא יכולה לדגמן בעתיד, בתור סמי-טריילר.


עוד מתיחות פנים: ריס ווית'רספון | גוון סטפני | סילבסטר סטאלון | דרו ברימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully