וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ריס ווית'רספון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.11.2013 / 0:10

מתוקה, מרשימה ובעיקר - בלונדינית. ריס ווית'רספון מופיעה על המסך הגדול 20 שנים, שבהן חשפה בעיקר את השיניים הלבנות. אבל האם היא התבגרה מול המצלמות? וואלה! סלבס סטיקי

מתיחת פנים - ריס וית'רספון/עריכה: אמיר קוטיגרו

ריס ווית'רספון היא לא רק בלונדינית? נכון, מדובר גם בשחקנית חביבה ואמא במשרה מלאה. הבלונדה (בכל זאת, זה צבע השיער שלה בדרך כלל) - משתתפת בסרטים על המסך הגדול מאז תחילת שנות ה-90, אבל הפכה לסטארית הוליוודית של ממש רגע לפני סוף העשור ההוא, כשגילמה את הנערה התמימה (מדי) ב"משחקי פיתוי".

אחרי שנישאה למי שכיכב לצדה באותו הסרט, ריאן פיליפה, והביאה איתו שני ילדים - ווית'רספון עשתה כמה קומדיות רומנטיות, בהן גם זו שבזכותה היא הכי מוכרת. נו, על הבימבו הבלונדינית שמצליחה בלימודי המשפטים. כיום, אחרי גירושין וזוגיות חדשה (פלוס ילד נוסף), ריס בת ה-37 מחזיקה בתדמית הכי מתוקה בהוליווד. כן, גם כלפי צלמי הפפראצי.

כדי לבחון איך השתנתה בקפידה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ווית'רספון - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהתחילה כ"אול אמריקן גירל" ועד למילף הסוררת (מינוס) שהיא כיום. אז מה עבר על פניה בין השנים? קבלו כמה מנות של בלונד אמבישן.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לחיות כבלונדינית. היי, זה נגמר בקרקפת שרופה.

עוד מתיחות פנים: גוון סטפני | סילבסטר סטאלון | דרו ברימור | טורי ספלינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully