וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה דרו ברימור?

צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

25.10.2013 / 0:00

היא עוד לא בת 40, אך נחשבת לשחקנית ותיקה בהוליווד. דרו ברימור, שהתחילה להופיע על המסך עוד כתינוקת, חיה כל השנים מול המצלמות - אז איך התבגרה? וואלה! סלבס מלאכית

מתיחת פנים לדרו ברימור/וואלה! סלבס

נדמה שדרו ברימור היא חלק מרשימת השחקניות המצליחות באמריקה כבר נצח - אבל זה כנראה רק בגלל שהשחקנית מככבת על המסך מאז שהיתה בת 11 חודשים (!). ברימור בת ה-38, שהופיעה כתינוקת בפרסומות עוד לפני שעשתה את תפקידה הראשון בקולנוע בגיל חמש (!!), היא אחת הנשים הכי וותיקות בביצה ההוליוודית, שטובה בקומדיות רומנטיות כמו גם בסרטי פעולה או דרמה מיוחדג'ת. לפחות כך חושבים הצופים.

בגיל שבע, השתתפה בלהיט הראשון שלה, הסרט "אי.טי. - חבר מכוכב אחר", אבל ההצלחה והלחץ הנפשי הביא אותה לשימוש בסמים בגיל תשע הצעיר (מאוד), ועד גיל 14 כבר הספיקה לעבור גמילה מקוקאין, אלכוהול ושאר רעלים (!!!). עם זאת, מתברר שהקריירה שלה לא נפגעה מהשערוריות, כשהשתתפה בעשרות סרטים, צולמה בעירום במגזין "פלייבוי" (!!!!) ובעיקר התנהגה כמו צעירה הוליוודית פרועה אל מול הפפראצי - לפחות עד שנרגעה.

בכדי לבדוק איך ברימור היהודייה השתנתה עם השנים שבהן היא מופיעה במדורי הרכילות, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של דרו - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה, מאז שהיתה הצעירה ההוליוודית הכי מבטיחה על המסך הזהוב ועד לימינו, אחרי שהצליחה לשמור על עצמה צעירה ונחשקת. בערך. שימו לב, מדובר במלאכית (של צ'רלי).


עד גיל 10 וחצי, וואלה! סלבס הצליחה להתמכר, להישלח לגמילה, להתמכר שוב ואז להתנקות לחלוטין. מדונאטס.


עוד מתיחות פנים: טורי ספלינג | נעמי קמפבל | סנדרה בולוק | אלטון ג'ון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully