וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה נעמי קמפבל?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

11.10.2013 / 0:33

מה השתנה אצל הסופר-מודל הבריטית? עם פנים נאות, הליכה מסוגננת והרבה תעוזה - נעמי קמפבל היא עדיין אחת הנשים היפות ביותר בעולם האופנה. בואו לראות. וואלה! סלבס פלאשינג

אימג'בנק GettyImages

מה הדבר הראשון שעולה בדמיונכם כשאתם שומעים את צמד המילים - נעמי קמפבל? טוב, מלבד העובדה שהגברת היפה הזו התעללה פיזית בעוזרת שלה (וכל מיני "אנשים קטנים" אחרים סביבה) - מה ששלח אותה לבצע עבודות שירות מתועדות. כן, עדיין מדובר בסופר-מודל הנחשקת ביותר של הניינטיז, זו שעד היום נכללת בכל מיני רשימות של מפורסמים, יפים ואמיצים.

הדוגמנית הבריטית הנחושה, שלפני כחצי שנה כבר מלאו לה 43 שנים, עבדה ללא הפסקה החל מאמצע שנות השמונים ועד לפני שנים ספורות. מלבד מסלולי תצוגות האופנה הנוצצות, קליפים לזמרים אייקונים ושלל שערי מגזינים שעליהם הופיעה, קמפבל תועדה רבות על ידי הפפראצי במהלך השנים, גם בזכות העובדה שניהלה קשרים עם גברים מפורסמים - כמו רוברט דה נירו והמתאגרף מייק טייסון.

בכדי לבדוק איך הגברת הסקסית השתנתה עם השנים שבהן דילגה על נעלי העקב (והחטיפה לסובבים אותה), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של נעמי - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהופיעה עם בוב מארלי וג'ורג' מייקל בשנות השמונים ועד לגברת שהיא כנראה קצת פחות לוהטת, אך עדיין מעטרת את מדורי הרכילות (בזכות אוליגרך כזה או אחר). שימו לב, זה נראה לא רע.


וואלה! סלבס חטפה גם היא זפטה מנעמי. נו, השכנה שגילתה שגונבים לה את הקופונים מתיבת הדואר.


עוד מתיחות פנים: סנדרה בולוק | אלטון ג'ון | קורטני קוקס | אווה לונגוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully