וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה סנדרה בולוק?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

4.10.2013 / 1:26

אחת השחקניות הכי אהובות בהוליווד קופצת מסרט לסרט על מסך הקולנוע, במשך לא פחות מ-20 שנים. אבל איך בולוק התבגרה אל מול המצלמות? צפו וגלו. וואלה! סלבס איזו מין גברת

סנדרה בולוק/עריכה: אמיר קוטיגרו

לא תאמינו, אבל אנחנו מכירים את סנדרה בולוק כבר שני עשורים. השחקנית שהפכה ל"מותק של אמריקה", חגגה לא מזמן 49 שנים. במהלכן, ובכן, היא הספיקה להתחתן ולתגרש, לאמץ לילד אפרו-אמריקני חמוד, להפגין כישרון משחק פלוס הרבה הומור עצמי - וגם לשחק בלא מעט סרטים.

העולם גילה אותה בסרטי הניינטיז "ספיד" ו"בזמן שישנת", אבל בולוק כבשה את העולם סופית עשור מאוחר יותר בלהיטים "איזו מין שוטרת" ו"התרסקות", שאפילו הביא לה את פרס האוסקר. יחד עם העולם, הגיעו גם צלמי הפפראצי ועשרות אירועי שטיח אדום, שדאגו לתעד את ההוליוודית בימים זוהרים יותר וגם קצת פחות נוצצים - תוך כדי שהיא מתבגרת.

בכדי לבדוק איך השחקנית האהובה השתנתה עם השנים על המסך הגדול, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן של בולוק - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהופיע לראשונה בקולנוע אי אז בסוף האייטיז ועד לשחקנית המעושרת (ומלאת הבוטוקס?) שמככבת על שערי המגזינים גם היום. שימו לב, זה עובר בספיד!


פעם אמרו לוואלה! סלבס שהיא דומה לסנדרה בולוק. סליחה, לניצבת המכוערת בסרט של סנדרה.


עוד מתיחות פנים: אלטון ג'ון | קורטני קוקס | אווה לונגוריה | פמלה אנדרסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully