וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אווה לונגוריה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

7.9.2013 / 7:04

עקרת הבית הנואשת (לשעבר) חושפת איברים פרטיים מול הצלמים לאחרונה - אבל גם הפנים הנאות שלה מתועדות היטב. אז, איך לונגוריה התבגרה מול הפלאשים? וואלה! סלבס לטינוס

עריכה: אמיר קוטיגרו

נראה שאם יש משהו אחד שאווה לונגוריה מצטיינת בו לאחרונה, כלומר מלבד משחק כמובן, הוא חשיפת איברים אינטימיים ופרטיים "בטעות". טוב, זה לא שכוכבת "עקרות בית נואשות" לשעבר זקוקה לתשומת לב - הפנים היפות שלה מעוררות את הצלמים בכל אירוע שאליו היא מגיעה, כבר יותר מעשור. אופס.

לונגוריה בת ה-38, ילידת טקסס בעלת השורשים הלטיניים, מסתובבת בהוליווד כבר לא מעט זמן. זה התחיל בתפקיד אורח בסדרות כמו "בוורלי הילס, 90210" וסבוניות דוגמת "בית חולים כללי" - והתגלגלה לתפקיד שהיווה את הפריצה הגדולה שלה בשואו-ביזנס והפך אותה לפנים מוכרות אצל חובבי הוליווד (וחבריהם), זה של הבוגדת הלוהטת ביותר בשכונה של עקרות בית חטטניות. כיום, אחרי שהסדרה ירדה מהמסך, היא עדיין "בין עבודות", אז פלא שראינו לה את הווגינה?

כדי לבדוק איך לונגוריה, המאהבים שליוו אותה והפנים השזופות שלה, התבגרו מול צלמי הפפראצי (או סתם כלאה שעל השטיח האדום), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם אווה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הנואשת לשעבר מאז שהופיע לראשונה בתפקיד משניים (מאוד) ועד לכוכבת ההוליוודית שהיא כיום. איי קראמבה!


וואלה! סלבס אף לא היתה עקרת בית - אבל תמיד נחשבה נואשת.


עוד מתיחות פנים: פמלה אנדרסון | וויל סמית' | וויטני יוסטון | שרון סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully