וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פמלה אנדרסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

23.8.2013 / 0:59

החתיכה הדוקרנית שרצה על המסך כשהיא בבגד ים צמוד (או בלי בגדים בכלל), היא כבר לא הבלונדינית הצעירה מהניינטיז. אז איך פמלה התבגרה? הציצו וגלו. וואלה! סלבס סיליקון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אימג'בנק GettyImages

באמת חשבתם שאפשר יהיה לעבור את הקיץ בלי לבחון את אישה ובגד הים הצמוד - פמלה אנדרסון? הכוכבת הקנדית, שעלתה לכותרות בעיקר בזכות התפקוד שלה בהלבשה תחתונה (או בלי לבוש בכלל) מול המצלמה, עד שהפכה לפנים מוכרות בכל בית, היא כבר לא הצעירה הבלונדינית עם שתלי הסיליקון בחזה - אלא ליידי מחומצנת בת 46. טוב, אולי לא ממש ליידי.

אנדרסון, תופתעו לשמוע, הופיעה במהלך השנים בסרטים ותכניות טלוויזיה מפורסמות, לא פחות מאשר שהופיעה בעירום מלא על דפי מגזין הגברים "פלייבוי". נכון, קטעים מתוך קלטת הסקס המפורסמת שלה אמנם לא נחשבים למשחק מכובד, אבל מלבד תפקיד המצילה הלוהטת ב"משמר המפרץ" - הפציעה במהלך הניינטיז ב"שפץ ביתך" ובסדרה "VIP", מלבד סרט הקולנוע (הכושל) "חתיכה דוקרנית".

כדי לבדוק איך מיס אנדרסון והסיליקון שלה התבגרו מול צלמי הפפראצי (או אלה של מגזינים למבוגרים בלבד), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פאם - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הבלונדינית מאז שהופיע לראשונה בפרסומות בערוצים נידחים ועד לכוכבנית המתועדת שהיא כיום. הו, הו, פמלה!


וואלה! סלבס נורא הזכירה במראה את פמלה, אי אז בניינטיז. היום היא דומה יותר לשקית חלב משומשת.


עוד מתיחות פנים: וויל סמית' | וויטני יוסטון | שרון סטון | הזמרת שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully