וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה וויל סמית'?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

16.8.2013 / 5:30

הנסיך המדליק מבל אייר הפך כבר מזמן למלך של הוליווד, כשהוא מככב בסרטים שמכניסים לו מיליונים לחשבון הבנק המשפחתי. אבל האם סמית' התבגר בכבוד? צפו. וואלה! סלבס אצולה

אימג'בנק GettyImages

לא מעט אנשים בהוליווד מאמינים שהשחקן המצליח ביותר בשכונה כיום הוא וויל סמית'. השחקן-ראפר, שנחשף לפני כמעט 30 שנים לקהל האמריקני כזמר מלא חרוזים, ולשאר העולם במהלך הניינטיז כ"נסיך המדליק" מהמסך הקטן - עשה הסבה למסך הגדול והפך לאחד השחקנים המבוקשים ביותר על ידי הבוסים הגדולים, אך גם על ידי קהל הצופים שאוהבים את חוש ההומור כמו הפרצוף המשעשע שלו.

סמית', ממוצא אפרו-אמריקני, זכה בכינוי "נסיך" כבר שהיה נער צעיר ושובב - סוד הקסם שלו שמחזיק עד היום, כמבוגר האחראי והאב לשניים, שכבר בן כמעט 45 שנה. נכון, בימים אלה הוא מקפיד לבלות עם הבן השחקן ג'יידן על סט הצילומים, הבת המזמרת ווילו באולפן ההקלטות, ולהפוך את כל בני המשפחה שלו לפרצופים מוכרים לא פחות ממנו, אבל נראה שהקהל לא מהסס לבחון מה קורה דווקא עם הנסיך המתבגר.

כדי לבדוק איך השתנה הבחור עם האוזניים הבולטות והמיליונים בחשבון הבנק מקרוב, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם וויל - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר סמית' מאז שהופיע לראשונה כראפר מוערך ועד לשחקן המוצלח שהוא היום. שימו לב, זה מדליק!


עוד מתיחות פנים: וויטני יוסטון | שרון סטון | הזמרת שר | ג'ורג' קלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully