וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה וויטני יוסטון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

9.8.2013 / 0:00

הדיווה שהיתה חוגגת השבוע את יום הולדת ה-50, אם לא היתה מתה ממנת יתר לפני כשנתיים, הלהיבה את העולם במשך כמה עשורים. וואלה! סלבס לוקחת אתכם למסע בזמן

אימג'בנק GettyImages

אם הסמים לא היו מביאים למותה בטרם עת לפני כמעט שנתיים, וויטני יוסטון היתה מציינת ממש היום (ו') את יום הולדתה החמישים. אחת מדיוות הפופ הגדולות ביותר שידע העולם מאז שנות השמונים של המאה הקודמת, לא רק שהלהיבה את העולם במשך תקופה ארוכה באמצעות כישרון השירה והמשחק שלה - אלא גם הפכה לפנים מוכרות בכל בית, שלמרבה הצער התמכרה לסמים, מה שכמובן השפיע על הקריירה שלה.

לפני כשלושה עשורים החלה לשיר באופן מקצועי, עד שעשתה את הצעד לקראת קריירת משחק הוליוודית - באמצעות התפקיד הכי גדול וזכור שלה, בסרט "שומר הראש". עם זאת, למרות ששמרה על מעמדה כדיווה על הבמה, לא הצליחה לשחזר את ההצלחה על המסך מאז. בפברואר 2012, חייה הגיעו לסופם הטרגי, כשנמצאה מתה באמבטיה של חדר המלון שבו שהתה, שעות ספורות לפני שהייתה אמורה לעלות על הבמה בטקס הגראמי.

וואלה! סלבס החליטה לחזור בזמן ולבחון מה עבר על פניה של הכוכבת, ולוקחת אתכם למסע שבו תוכלו לראות בעצמכם איך הפכה יוסטון מהצעירה המלאה שקפצה בקליפים הצבעוניים של האייטיז, לדיווה השחורה הענקית שהיתה ביום מותה. עצוב, אך אלה הם חייה.


וואלה! סלבס מוחה דמעה לזכר וויטני ומקווה שלא תבכה גם על כריסטינה, גאגא ובריטני.


עוד מתיחות פנים: שרון סטון | שר | ג'ורג' קלוני | טיירה בנקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully