וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

26.7.2013 / 0:47

היא זמרת, היא שחקנית, היא גיי אייקון - וכנראה גם משופצת יותר מרוב חובבי הניתוחים הפלסטיים. שר מככבת מול המצלמות כבר כ-50 שנה, אבל איך השתנתה? וואלה! סלבס בורלסק

אימג'בנק GettyImages

מי לא מכיר את שר? האישה שנחשבת לאחת הדיוות הגדולות ביותר שיצאו מאמריקה, גיי אייקון בינלאומי שמלהיבה גם את החיילים הכי קשוחים, שחקנית וחיית במה זוכת פרסים - החל מהאוסקר ועד לגראמי. אבל בגברת עם הריאות העמוקות דבק תואר נוסף - מלכת הניתוחים הפלסטיים, אחרי שעברה כמה מאוד בולטים בפניה, כאלה שבזכותם אי אפשר לנחש בת כמה היא באמת בימים אלה.

בחישוב מהיר, הגברת שמופיעה לא פחות מ-50 שנים (!) על הבמה (עוד מאז שהיתה בת 17) - כבר בת 67 ועדיין לא מוכנה שתספידו אותה. נכון שאת סיבוב הופעות ה"פרידה" שלה סיימה כבר לפני כמעט עשור - אך אחר כך עוד הספיקה לככב באולם נוצץ בלאס וגאס, להופיע בסרט מוזיקלי (כן, "בורלסק" הוא סרט לגיטימי!) ולעבוד על שירים לאלבום חדש שישוחרר בסתיו הקרוב. כן, שר פשוט לא מוכנה לנוח.

כדי לבדוק איך הדיווה התבגרה מאז הסיקסטיז הפרועות בהן שרה עם סוני בונו, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתוחות של שר ומכניסה אתכם למכונת זמן אמיתית - כדי שתראו בעצמכם איך האישה עם פני הפלסטיק והפיגורה הלוהטת, התבגרה להיות גברת זוהרת ומלהיבה גם בעשור השביעי לחייה.


וואלה! סלבס תמיד חלמה להיראות כמו שר גם כשתהיה זקנה מרופטת. הרי פלסטיק פנטסטיק הוא שמה השני.


עוד מתיחות פנים: ג'ורג' קלוני | טיירה בנקס | שרה ג'סיקה פרקר | מייגן פוקס

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully