וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה טיירה בנקס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

12.7.2013 / 0:01

הטופמודל התחילה בתור ילדה חייכנית, עד שלמדה לפלרטט עם העיניים והפכה לאושיית מסלול ואחת הנשים היפות על המסך כמדריכת דוגמניות. איך השתנו הפנים שלה? וואלה! סלבס סמייז

עריכה: רן צימט

טיירה בנקס, היא לא רק אחת הדוגמניות הכי גדולות של תקופת הסופר-מודלז בניינטיז, אלא גם בחורה נבונה בהחלט. כן, היא עשתה בשכל כשהצליחה לשכלל את הקריירה שלה מעוד פרצוף יפה, מצח גבוה וגוף לוהט למנחת ריאליטי/ מדריכת דוגמניות/ מגישת טוק-שואו מדוברת, שבעזרת מבט משוכלל ושפתיים משורבבות, מצליחה להישאר בתודעה כבר יותר משני עשורים.

טיירה בת ה-39, בכלל מספרת שהייתה "ברווזון מכוער" בתור נערה. לכן, כנראה, עברה שיפוץ אף לפני שהוחתמה בסוכנות דוגמניות, שלקחה את הקימורים העסיסיים שלה והפכה אותה לדוגמנית-כוכבת, שאפילו עשתה פרסומת לשוקולד בישראל, הסתכסכה בפומבי עם הנמסיס נעמי קמפבל, פרשה מהמסלול של רשת התחתונים "ויקטוריה'ס סיקרט" ומאז מריצה לפחות 20 עונות של "הטופ מודל הבאה", ריאליטי הדוגמנות שלה.

כדי לבדוק איך השתנתה הפאשניסטה כהלכה, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של טיירה ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס בנקס - כדי שתראו בעצמכם איך הדוגמנית לשעבר התבגרה מאז שהופיעה לראשונה על המסלול הלוהט ועד לאושיית הדוגמנות שהיא היום. סמייז, בייבי.


וואלה! סלבס יודעת לחייך לא רק עם העיניים, אלא גם עם ה...


עוד מתיחות פנים: קולין פארל | שרה ג'סיקה פרקר | מייגן פוקס | ברוס וויליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully