וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ברוס וויליס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.6.2013 / 0:00

מיסטר "מת לחיות" עדיין רץ, קופץ ומתפוצץ על המסך הגדול - תוך כדי שהוא שומר על סקס אפיל ושרירים. אבל איך וויליס התבגר מול המצלמות? בחנו בעצמכם. וואלה! סלבס פני לוחם

ברוס ויליס/עריכה: אמיר קוטיגרו

הוא מהיר, הוא עצבני והוא עדיין אחד השחקנים הלוהטים ביותר בהוליווד - גם כשהוא מתקרב לגיל 60. ברוס וויליס בן ה-58, מגלם בחור קשוח על המסך הגדול עוד מאז תחילת האייטיז. כן, השיער בינתיים הצטמצם ואז בכלל הפך לקרחת בוהקת, ונכון שהוא כבר לא יכול לוותר על כפיל לצורך סרטי האקשן שבהם הוא כל כך אוהב לככב, אבל וויליס עדיין עושה המון כסף כשהוא מחליט ללכת על פרויקט חדש.

הפנים של מיסטר "מת לחיות" המסוקס, בכלל נחשפו בתחילת הקריירה שלו על מסך הטלוויזיה, כחלק מסדרה בלשית על המסך הקטן. מאז, החל לבלות על המסך הגדול בין מכות לפיצוצים בתור גיבור אקשן מתמיד - ושילב את הכל עם טקסים נוצצים ובחורות יפות - כולל דמי מור, שהביאה איתו ילדים רק כדי להיפרד ממנו שנים אחר כך (מה שעשה לה בהמשך אשטון קוצ'ר. קארמה, מישהו?).

כדי לבחון את וויליס כמו שצריך, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של ברוס ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם השחקן הקירח - כדי שתראו בעצמכם איך התבגר מאז שהופיעה לראשונה כשחקן עם פדחת שופעת ועד לגוש השירים והסקס אפיל המתבגר שהוא היום. באנג, באנג, גיבור.


הידעתם: ברוס וויליס הוא אליל הילדות של וואלה! סלבס ושותף לכשני שליש מהפנטזיות המיניות שלה, עד לשנת 1999.


עוד מתיחות פנים: קיילי מינוג | היידי קלום | פנלופה קרוז | דיוויד בקהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully