וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קיילי מינוג?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

7.6.2013 / 0:25

נסיכת הפופ האוסטרלית חגגה לא מזמן 45 שנים, בהן הופיעה על מסך, כבשה את המצעדים והלהיבה על הבמה כדיווה מרגשת. אבל איך היא התבגרה מול המצלמות? וואלה! סלבס מלכותית

אימג'בנק GettyImages

לפני לא הרבה זמן, חגגה קיילי מינוג את יום הולדת ה ה-45. הייצוא הכי לוהט מאוסטרליה, הצליחה לכבוש את עולם הפופ אי שם באייטיז, לשנות פאזה ולהיעלם בניינטיז, רק כדי לחזור כדיווה בינלאומית כובשת כשהמילניום החדש התחיל, ובכך להפוך גם לגיי איקון מלהיב במיוחד - עם מסר אישי מצד אחד ושירי פופ קופצניים מנגד - תוך כדי שהיא מתבגרת מול המצלמות.

איש לא ישכח איך נסיכת הפופ הופיעה לראשונה כבת טיפש-עשרה על הסך, כחלק מהצוות של אופרת הסבון "שכנים שכנים", נקודה שממנה זינקה לקריירה של זמרת שמלהיטה את מצעדי המוזיקה באוסטרליה ואז ברחבי העולם. עם יותר מעשרה אלבומים בקריירה, הופעות כשחקנית/ כוכבת אורחת על המסכים, התמודדות פומבית עם מחלת הסרטן ופרשיות רומנטיות עם גברברים לוהטים כמו אוליבייה מרטינז, מינוג היא ללא ספק אחת הנשים הכי מתועדות בעולם.

כדי לבחון את קיילי כמו שצריך, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של מינוג ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם הזמרת המכושרת - כדי שתראו בעצמכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהופיעה לראשונה כשחקנית אנונימית ועד לאישיות הגדולה על הבמה שהיא היום. יו שוד בי סו לאקי, לאקי, לאקי.


וואלה! סלבס מפדחת להגיע לאוסטרליה, בצד הדרומי של העולם. היא פשוט לא מבינה איך כולם הולכים שם הפוך.


עוד מתיחות פנים: היידי קלום | פנלופה קרוז | דיוויד בקהאם | גווינת' פאלטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully