וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה דיוויד בקהאם?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

17.5.2013 / 0:00

שחקן הכדורגל הפך לסופרסטאר מרגש, שעושה הרבה מעבר לבעיטות על המגרש. הוא מדגמן תחתונים, התחתן עם ספייס גירל ומלהיב את העולם - אבל איך השתנו פניו? וואלה! סלבס כדור

עריכה: אמיר קוטיגרו

דיוויד בקהאם הוא כנראה הספורטאי הראשון בעולם שלפעמים מעניין יותר מחוץ למגרש הכדורגל מאשר כשהוא רץ ומזיע. למרות שעלה לכותרות כאגדת כדורגל מאנגליה, אחרי החיבור עם הספייס גירל שהפכה לאשתו - ויקטוריה בקהאם - הפך לדמות חיקוי ומופת לגברים מטרטסקסואלים ברחבי הגלובוס ולנשים שלהן, שרק רוצות בבית פיסה מדיוויד בן ה-38.

על מגרש הכדורגל הוא מככב עוד מאז תחילת שנות ה-90, אבל רק עשור מאוחר יותר, כאיש משפחה/ קפטן נבחרת אנגליה/ דוגמן תחתונים נעשה דמות מעוררת קנאה. כן, העובדה שהוא רץ וקופץ על הדשא כמה פעמים בשבוע מוסיפה לסקס אפיל, כמו גם חבורת הילדים שהוא מטפח עם אשתו הקרירה, אבל כפי הנראה זה דווקא הסטייל שמצליח לעורר תגובות גם אצל האנשים (ובעיקר הנשים) האדישים ביותר. כך נראה איי-ליסט, זה ברור.

אז מה עשה את הכדורגלן הצעיר עם השורשים היהודיים (כן, הוא משלנו, בערך), לאחד הגברים המבוקשים בתבל? אולי החיוך הכובש. לכן, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם בקהאם - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיה כוכב דשא בלונדיני צעיר ועד לאישיות הלוהטת שהוא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניו בין השנים, ולראות את השינוי והצ'ארם, שעדיין לא נעלם. שחקו אותה, עם בקהאם.


גם וואלה! סלבס אוהבת לשחק עם כדורים. לא כאלה, שובבים.


עוד מתיחות פנים: גווינת' פאלטרו | מישל פייפר | האלי ברי | מייקל ג'קסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully