וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה דמי מור?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

18.1.2013 / 0:03

איך קרה שאחת הכוכבות הכי שוות בהוליווד הפכה לשחקנית שלא ממש רוצים לראות על המסך? האקסית של אשטון וברוס התבגרה - אבל לא בצורה הטובה ביותר. וואלה! סלבס על הפנים

אימג'בנק GettyImages

מה עובר על דמי מור? מי שנחשבה לכוכבת בעלת השכר הגבוהה ביותר בהוליווד בניינטיז, טיפחה כמה מערכות זוגיות יציבות (בערך) עם הגברים הכי לוהטים בהוליווד והצליחה למשוך אנשים לאולם הקולנוע בזכות כישרון שגובה בחזות המצודדת שלה - נראית בשנים האחרונות כאילו היא על סף התמוטטות ציבורית על שם ספירס ולוהן, גם אם עברה אחת מאוד מתוקשרת בשנה שעברה.

מור בת ה-50, עשתה את צעדיה הראשונים בשואוביז כשהייתה בסוף שנות העשרה לחייה. למרות שכבר אז נראתה מבוגרת מכפי שהייתה באמת, היא השתבחה עם השנים מול המצלמות. השיא היה כמובן, כשהתפשה במיוחד עבור תפקיד בסרטים כמו "סטריפטיז" ו"הצעה מגונה", וכשגילחה את ראשה לחלוטין עבור התפקיד ב"ג'י איי ג'יין".

עם השנים והחלפתו של הבעל ברוס וויליס בדגם הצעיר יותר (שזרק אותה בסוף), אשטון קוצ'ר, ניכר עליה שהתבגרה, אבל ממש. אז וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם דמי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מור מאותה התקופה הצעירה ועד לימים אלה.


וואלה! סלבס היתה שמחה לתחזק זוגיות מרגשת עם בוי טוי צעיר כמו דמי ואשטון - אבל גור הזאבים שאימצה, שמחון, לא מפסיק לנשוך אותה. טוב, לפחות מישהו נוגע בה.


עוד מתיחות פנים: טום קרוז | ביונסה | בריטני ספירס | בראד פיט

השנים עשו לדמי מור טוב? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully