וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוף של מאיר שטרית

פיני אסקל

30.12.2006 / 13:20

המנכ"לות החדשה של שירה מנור, השוקו של שליין, החסכונות של רון שחר והאינטימיות של השר שטרית ופרידה עצובה מהעיראקי. אוי, כל מה שסדאם בן אדם

1. אנחנו סוגרים שנה של סיפורים מטורפים בביצה המקומית: זוגות נפרדים, זוגות חדשים, האשמות, בגידות, גירושין, ממש הוליווד. אם הסלבס שלנו ימשיכו ככה, תהיה נהירה של כל מיני מדונות עם שטר מקומט של 100 דולר לישראל כדי להיות שם דבר בעולמנו הצר-אך-מרתק. שנה טובה.

2. עולם הזוהר כמרקחה. על פי התחקיר שפצפצו לנו למוח, מתברר שלאיש ששלט שנים בתעשייה יש קשר לעולם התחתון. עברנו את פרעה, נעבור גם את זה. תיפרדו יפה מסדאם חוסיין.

הנוף של מאיר שטרית

ראשון, 16:37, קניון רמת אביב: שר הבינוי והשיכון, [[מאיר שטרית]], פולש עם שומר פלוס קלסרים צבעוניים לארקפה. אחרי שהוא לוחץ את ידיהם של שלושה אנשים, הוא משכן עצמו מול חנות בגדים.

אחרי זמן מה הוא מתחרט (ככל הנראה מעוניין בנוף אטרקטיבי יותר) ומתיישב מול חלון ממנו משתקפת השכונה. מולו מתיישבת בלונדה אופנתית - חגורת מותן דקיקה ולבנה - והשניים שותים הפוך.

השומר מפקח, כמה אינטימי.

אסי דיין ושירה קצנלבוגן כמעט על אותה בלטה

שלישי בערב, בית וואלה! סלבס: אסי דיין, נצר איכותי ומסובב, ומלכת הילדים שירה קצנלנבוגן ישבו כמעט על אותה מרצפת בארומה.

כל אחד לחוד, שניהם עסוקים בענייניהם: הילדותית משננת בקול רם טקסטים, ואילו דיין מנצל שטח של רבע כיסא לקריאת עיתון תוך כדי שהוא מתחמם מכוס קפה חמה.

גם מגה-פערי-דורות יכולים ליצור נון-אייטם.

קבלו נון-השלמה. או: זוכרים את הקפה של אסי?

דקות לפני כן דיין חצה את הכביש זעוף פנים ורטוב עד לשד עצמותיו, מה שמסביר את הקפה האינסטנט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רון שחר חוסך

רון שחר, טלנובליסט מורשה בעבר וכובש גאידמקיות בהווה, קיבל שובר הנחה בשווי 400 שקלים לרכישה ב-ELEVEN.

הגיע שחר לחנות כדי לנצל את ההנחה, מדד בגדים וננעל דווקא על מעיל בשווי 800 שקל. אחרי הנחת סלב-עבר פלוס זיכוי השובר, נותר לו לשלם רק 120 שקל.

לא שילם, אז גם לא קיבל.

אופניים רוכבות על נירו לוי (ז'תומרת, הפוך מהרגיל)

שני אחה"צ, על דיזנגוף, מבן גוריון עד ארלוזורוב: דה נירו לוי עם האופניים מתחיל כנון-נון אבל אז מגיע שדרוג. במקום לרכב עליהם, הוא הולך רגלי ומוליך את האופניים, כאילו היה כלי השרת שלהם במקום הפוך. אולי בגלל שיחת טלפון סלולרית שהתנהלה לאורך כל הדרך.

פילוסופים היו מקנחים באיזה משפט חכם על השעבוד לזמינות, אבל בבית הקברות המודרני כבר אין פילוסופים.

אמאל'ה, איך אורנה בנאי תעבור מכאן?

האמא'לה: הייתה מסיבת סיום צילומים ל"אמאל'ה". ככל שהערב התקרב לבוקר, כולם עברו לחדר ה-VIP של הוויסקי א-גוגו. אחרי דקות ארוכות, אורנה בנאי ממש רצתה ללכת הביתה.

אממה, אין מצב לעקוף את כולם וללכת ככה באמצע במסיבה שלך. לקחו אותה אנשי המקום והבריחו אותה דרך המדרגות האחוריות. אנחנו ראינו.

פינתו הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של ליאור שליין

שישי לפנות בוקר, 9:44 למען האמת, רמת אביב: מרב מיכאלי, הצמות וההשכמה בבוקר, נוהגת ברכבה על מנת להקפיץ את עצמה ואת ליאור שליין, תלתל ושיר ערש, לאוניברסיטת תל-אביב, שם יש כאלה שמרצים ויש כאלה שמקשיבים.

שליין יוצא מהאוטו עם בקבוק שוקו יטבתה ענק. הכי מיכאל הנגבי ויעל גולדמן של פעם? פחחחח.

שירה מנור מנכ"לית

* 28 בדצמבר, 14:28. לבנין מק'קאן אריקסון חודרת המאסטרואית שירה מנור פלוס חברה, כלומר הבנות. באותם רגעים שירה אחרת, מרגלית המנכ"לית, מקבלת אייטם (לא נון, רגיל) בוואלה! ברנז'ה. יש מצב למנכ"לות?

* מבזקונון-אייטם: טלי משהו, הצחי-איראנית של האקדמיה לצחוק, ממלצרת בשכן.

* רון שחר קונה סיגריות בפיצוציה בבזל. רגע, קטיה/סוניה מעשנות?

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

קרדיטים:

בן-שושן: אדם סרור
שושן צחור: אריאל כץ
שושנה בין החוחים: דני גבעתיים
מחוך: דן תומר
חוכא והיתלולה: אמנון-אייטמים

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: מה, לא הספיק לכם מה שכתבנו על שירה מנור? אז הנה שוב: * 28 בדצמבר, 14:28. לבנין מק'קאן אריקסון חודרת המאסטרואית שירה מנור פלוס חברה, כלומר הבנות. באותם רגעים שירה אחרת, מרגלית המנכ"לית, מקבלת אייטם (לא נון, רגיל) בוואלה! ברנז'ה. יש מצב ל? פחחח (ש.ח - לא צריך להתקשר).

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully