וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגלגלת? בר רפאלי רוכבת עם גבר מסוקס

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

11.6.2014 / 10:11

הטופמודל, שנרגעת מעבר לים מהסערה סביב המריבה עם עדי עזרא - החליטה להיצמד לבחור מסתורי במיוחד על אופנוע, אחרי שסיימה בילוי בהוליווד. אביר על גלגלים? וואלה! סלבס קסדה

בר רפאלי. ספלאש
"קפצי וניסע אל האופק, בייבי". בר רפאלי והבחור/ספלאש

עלילות בר רפאלי עושה את לוס אנג'לס (אחרי שכל העולם שמע על המריבה הסוערת עם הבויפרנד) נמשכות, כשהפעם מגיע טוויסט מלא טסטוסטרון: בחור מסוקס ומסתורי - אבל רק כי לא ממש חשף את פניו - שאסף אותה לנסיעה עם האופנוע המשוכלל שלו, בתום ערב שיקי במיוחד. רפאלי מתגלגלת הלאה? רק הטופמודל יודעת.

עוד סיפורים נוצצים:
אייל גולן ורוסלנה רודינה מתכוננים למעבר לדירה חדשה
הריאליטי החדש של מאור שוויצר

בר רפאלי. ספלאש
"יאללה, זורמת"./ספלאש
בר רפאלי. ספלאש
ורגע לפני. בר רפאלי שיקית/ספלאש

רפאלי, ששוהה בימים אלה בלוס אנג'לס עם אביה ואחיה הצעיר - נתפסה על ידי צלמי הפפראצי בהוליווד, כשהיא יוצאת ממסעדת האופנתית "קטסויה". במקום לפטפט על הרול הצמחוני שדגמה או על רוטב טריאקי, הפפראצי העדיפו לתעד אותה צועדת בנעלי עקב בהירות לעבר זר מסוקס עם מעיל אופנוענים וכלי רכב צהוב במיוחד. המסתורין, נובע מהעובדה כי בלתי אפשרי לזהות מיהו אותו אדון, עם קסדה על הראש.

האם מדובר בעדי עזרא, שלמעשה מיהר לעלות על טיסה לאל.איי ולפגוש את אהובתו? כיוון שרגע לפני שתפסה טיסה לאמריקה, כדי להנחות ערב גאלה נוצץ במיוחד, היתה חלק מהמריבה הזוגית המאוד מתוקשרת של השניים. אז, הטופמודל ואיש העסקים בילו במסיבה תל אביבית בחברת הרולינג סטונס ושלל מפורסמים מקומיים אחרים, לפני שהחלו להתווכח בגלל שרקדה בצמידות לסולן הלהקה מיק ג'אגר ועוררה את חמתו של עזרא. אופסי.


וואלה! סלבס אוהבת גלגלים, במיוחד את אלה שבאזור הבטן שלה.


רכלו על האיבר על גלגלים של בר רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully