וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי דור: אור דניאל מגיבה לשמועות

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

7.5.2014 / 0:00

מקורבים לבני הזוג מהריאליטי מלחששים על פרידה, אך ממש כמו דור דמרי - גם חברתו אור דניאל מכחישה את הפרדת הכוחות הזוגית. בערך. "הכל בסדר", הסבירה. וואלה! סלבס לב שבור

אבי כהן

בלונדיניות נהנות יותר... לבד? אחרי כמעט חודשיים ביבשת אירופה, הדוגמנית אור דניאל הגיעה בשבוע שעבר לביקור מולדת שכלל מעט עבודה והיה אמור לכלול גם הנאה, באיחוד מרגש עם החבר דור דמרי - אך לא בטוח שקרה.

השמועות על בעיות בין בני הזוג שהכירו בקיץ שעבר בתכנית ריאליטי, לא מרפות מאז שהמריאה לחו"ל, גם אחרי שהגברבר הכחיש בפני וואלה! סלבס את העבודה כי השניים לא ממש יחד. אבל מה חושבת על זה הדוגמנית? אחרי שתצפו בשיחה של וואלה! סלבס עם דניאל - אתם תחליטו מה קורה בין השניים.


עוד סלבס? כאן:
מה אור דניאל עושה לפני השינה?
נטלי דדון מבקרת בקיבוץ. כך זה נראה

אור דניאל. ניר פקין
"יש לך את זה בכחול דיכאון?". אור דניאל מודדת זוגות משקפיים/ניר פקין
אור דניאל. ניר פקין
"אני לא בטוחה שזה יסתיר עיניים נפוחות"/ניר פקין

דניאל הגיעה השבוע עם חברים לחנות "אופטיקה עיניים" שברמת גן, כדי למצוא לעצמה זוג משקפיים במראה אינטרנשיונל. למרות שנשאלה על הזוגיות, הבלונדינית רצתה שצלם הפפראצי החטטן יבדוק איתה איך המרגש לשוב לישראל. "מה אתה רוצה שאגיד לך בנידון, הכל בסדר", אמרה לגבי הקשר שלה עם דמרי. עם זאת, לא הסכימה לענות בישרות על השמועות שלפיהן היא והחבר מתקופת הריאליטי כבר לא בני זוג.

אור דניאל. ניר פקין
מפריחה נשיקות וירטואליות לדור/ניר פקין
אור דניאל. ניר פקין
צועדת כמו על המסלול במילאנו/ניר פקין
אור דניאל. ניר פקין
"אני צריכה משהו שיצעק - רווקה בשטח!"/ניר פקין

"אז מי מפיץ את השמועות?", הדוגמנית ניסתה לחקור, "הגיעו למסקנה שאני לבד? יש לי פסיכולוג שאני משלמת לו מאות שקלים, למה אני צריכה אותו אם יש את מדורי הרכילות", אמרה. אחרי שסיפרה שהגיעה לערוך קניות ("אחד מחבריה הטובים של האישה"), שלטענת הפפראצי היא אחת הנחמות של הגברת שייתכן שצריכה לשכוח מגבר שהיה בחייה.

"התחושות של עבודה בחו"ל מדהימות", סיפרה דניאל שביקשה לעבור לנושא אחר בשיחה, "הכוונה שלי היא להתפרנס בכבוד, גם בחו"ל". בר רפאלי, מאחוריך, רק ככל הנראה בלי החבר שליווה אותה בחודשים האחרונים.


ואלה! סלבס נפרדה רק מהתיקן שליווה אותה בחדר האמבטיה בחודשים האחרונים. הוא נשטף בעות באסלה.


רכלו על הפרידה, אם היתה, בפייסבוק

אור דניאל. ניר פקין
אוהבים? אור דניאל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully