וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופרדו בלידתם - ממשלת דרדסים

פיני אסקל

7.8.2006 / 14:52

קחו מימיה וגם ברדס/ חפשו היכן נמצא דרדס/ וגרגמל ללא מילה/ יהיה לכם ראש ממשלה. ספיישל הופרדו בלידתם עם אמירה סמויה

רצינו לפרגן לממשלת ישראל אבל לא כל כך ידענו איך - טוב, לא קל לחשוב בזמן מלחמה. ובכל זאת - הראש הכחול שלנו גרר אותנו למקומות לא ממש צפויים - הדרדסים. מדובר אולי בסדרת האנימציה הכי אנטישמית שיצאה אי פעם על המסך הקטן, אבל אם בארזים* נפלה שלהבת - מה יגידו דרדסי הקיר.

ארזים = ארזי הלבנון, כמובן, למי שלא ממש מחובר אקטואלית.

אהוד גרגמל

אהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הישראלי שנסראללה הכי פחות מעריך. לשעבר איי ליכודניק, היום איי לא ברור. פסגת הקריירה שלו: אחראי לשם הסרט "אשה יפה".

גרגמל שונא דרדסים ומנסה לבשל אותם, אבל סובל מחוסר מזל. סימני ההיכר: גיבנת חיננית ואף יהודי. לפני שנתיים חטף שבץ מוחי כשראה בלונדה בסרט כחול וחשב שזו דרדסית.

חתחתול פרץ

עמיר פרץ הוא זה עם השפם ג'וניור. נו, אחרי זה של להקת חלב ודבש. סימני ההיכר: מגאפון ועקמת פרצופית קלה הגורמת לנטית ראשו הצידה. נתנו לו לשמור על השמנת, תראו מה יצא.

חתחתול הוא חתול. התפרסם בתפקיד איש הביטחון הפרטי של גרגמל. הוא ניחן באלצהיימר מתקדם וחוסר ההבנה שלו גובל בטמטום. לפני כשבוע נדרס על-ידי משאית זבל. שלא כשאר החתולים - הייתה לו נשמה אחת.

ציפי דרדסית

ציפי ליבני היא שרת החוץ. קונדי קוראת לה זיפי. קונדי אוהבת את זיפי. קונדי הייתה רוצה לעשות שופינג עם זיפי. קונדי כועסת על זיפי. קונדי חברה של זיפי. "שלום חברה", "חברה את חסרה" וגו'.

דרדסית היא הקוזינה של הדרדסים. פעם הייתה רעה (גרגמל שלח אותה לעשות לדרדסים סוף) אבל דרדסבא עשה אותה טובה ויש שמועות שגורסות כי הוא עשה אותה נקודה. סימן קריאה. היום היא עובדת בבורסה. ביהלומים, לא?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דרדסירשזון

הירשזון הוא שר אוצר. יש לו זקן סבא, לבן כמו של סנטה קלאוס. הוא בסך הכל נראה כמו סבא טוב וידידותי.

דרדסבא הוא מנהיג. יש לו נוכחות, כאריזמה וכומתה אדומה (סמ"ר בצנחנים). תמיד שואלים אותו מתי מגיעים, כי רק הוא יודע. כשהוא ממש חרמן - הוא עושה את דרדסית. כיום הוא חי על קצבת גימלאים בבית של פנינה רוזנבלום, אבל היא לא ממש יודעת את זה.

רפי בר-מוח

רפי איתן הוא השר הקשיש בממשלה (פרס אינו שר, הוא מותג). כולם קוראים לו רפי המסריח אחרי שנפל לבור של ג'יפה בפלמ"ח, למרות שריח הפוליטיקה טרם דבק בגמלאי הנחמד.

דרדס בר-מוח נחשב לפוץ שבדרדסים. הוא תמיד יודע הכל ותמיד מזיין ת'שכל. סימן היכר: משקפי רפי איתן. בכל סוף פרק נהג לחטוף קטיושה ל-פנים מהמעצבן הזה שצעק "הפתעה!". היום הוא אגזוזן, תמיד היה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully