וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם - המנותחת החביבה

ויטלי ידיד

10.3.2005 / 8:05

מורן אייזנשטיין היא הזוכה שלכם בסקר 'המנותחת החביבה'. אייזנשטיין בתגובה: "אני מוחמאת"

תודו שהתגעגעתם. 'אתם בחרתם', קולו הבוטח של העם, חוזר עם תוצאותיו של אחד הסקרים ההולמים ביותר את האפיל האורס של וואלה! סלבס. שש מועמדות שעברו תחת סכין המנתח התייצבו לגמר "המנותחת החביבה" שערכנו, ורק פצצת סיליקון אחת זכתה בתואר הנכסף. בתחרות עקובה מקולגן, עם יותר מ-5,000 מכם שהצביעו, התמודדו קורבנות הפלסטיקה הבאות:

מורן "ברבי וונאבי" אייזנשטיין, נעמה "סגרתי מרפסת" נתיב, אסתי "בז'ז'י הפלאשמורה" ממו, שירלי "פינוקיו" לילו, אורית "ילדה של אבא" פוקס, וכמובן דנה אינטרנשיונל, שלקחה את יחסיה עם המנתח הפלסטי כמה צעדים רחוק יותר.


ולתוצאות: את המקום החמישי והאחרון, עם 7% מכלל הקולות שהולכים לכל אחת מהן, חולקות הדדנית השוקולדית אסתי ממו והתפלץ המנופח אורית פוקס. כמובן שמעט מאוד משותף לשתיים, ורק יד המקרה האכזרית תחבה את שתיהן אל אותה פינה. האחת יפהפייה אתיופית עם נתונים טבעיים מעלפים, שרק רצתה לשדרג את הפרונט. השנייה, היצוא המביך ביותר של העיר קיסריה, שחשבה שניפוח שדיים ושפתיים לממדים חסרי פרופורציה יביאו אליה את תהילתה.

מנותחת מהתחת ומנותחת מנצחת

במקום הרביעי ממוקמת נעמה נטיב, יציר ריאליטי נלוז במיוחד, שזוכה מכם ב-8% מכלל הקולות. נטיב, יוצאת הריל.טי.וי החברתי "סוף הדרך", זנחה מהר מאוד את עקרונות 'צו-פיוס' מאחור, ונשמעה לצו הקריאה אל ד"ר דב קליין שניפח לה את הגזונקרס בשגעת. שניה אחרי זה כבר ראינו אותה מפריחה את הבלונים ב"חשיפה" הארוטית של יס. איכות זו כן מילה גסה. כן!

אל המקום השלישי, עם 18% מכלל הקולות, הגיעה המנותחת הווינרית ברשימה. מי שעברה ודאי אינספור ניתוחים מלבד הסרת השטרונגול, זוכה במקום גדול בלבנו גם בלי לפרט על כל חתך שעשה בה סכין המנתחים. דנה אינטרנשיונל, תוצר הפלסטיקה שהביא לנו הכי הרבה כבוד בניכר, עם מדליית הארד של וואלה! סלבס.

שירלי לילו: "יש לכם סקרים מהממים!"

במקום השני יש לנו עסק עם מנותחת לייט. שירלי לילו, אחת הבלונדיניות החביבות מבית היוצר של "כוכב נולד" (אחרי שירי מימון כמובן), זכתה ב-20% אחוז מכלל הקולות, והכל בזכות הנווז-ג'וב המינורי שעברה. הרמנו טלפון, סתם כי בא לנו לדבר.

-שירלי המנותחת, את חביבה!
-"איזה כיף! יש לכם סקרים מהממים. לפחות הפעם לא שמתם אותי בסקר 'פליט הריאליטי שצריך להיעלם'. אני מנסה להתעלם מה'מנותחת' ולהתמקד ב'חביבה'. תמיד מחמיא לדעת שאת חביבה, לא?".

מחבבים אותך, יא מאממת.



לא היה קשה לספור את הקולות. רובם הגדול, 40% מתוכם ליתר הדיוק, הלכו אל חיקה הנוקשה של מורן אייזנשטיין. הסלבית שלוקחת את ניתוחיה ברצינות המכבידה ביותר. הבחורה שנהינת מהכינוי "ברבי", על אף ההקשר הזול. בניגוד לשירלילו הנחמדת, הזוכה במקום הראשון לא נשמעה כל כך מאושרת.

-הי מורן, את המנותחת החביבה!
-"יופי".
-זו מחמאה?
-"אני מאוד מוחמאת. זהו?"

זהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully