וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס בתלבושות שצריך לשרוף

ואלה! סלבס

27.4.2013 / 0:00

אחרי שאספתם את הקרשים, עטפתם את תפוחי האדמה בנייר כסף ודאגתם שתהיה מצית בסביבה, הגיע הזמן להדליק את האש. אם כבר חגיגות ל"ג בעומר, וואלה! סלבס ליקטה כמה תלבושות איומות במיוחד

אחרי שאספתם את הקרשים, עטפתם את תפוחי האדמה בנייר כסף ודאגתם שתהיה מצית בסביבה, הגיע הזמן להדליק את האש. אם כבר חגיגות ל"ג בעומר, וואלה! סלבס ליקטה כמה תלבושות מיותרות במיוחד, שלבשו כמה מהאנשים שרגילים להצטלם מדי יום - כאלה שלא ראויות לעלות על גופו של אף אדם ובטח שלא לזכות לתיעוד זוהר של סלבס - אלא פשוט להיזרק למדורה.

זהירות: לפניכם כמה תמונות של מפורסמים שאוהבים לשחק באש

בריטני ספירס

אש או עשן? שמלת מיני בצבע סגול כהה, שלושה פתחים במרכזה, עם מחשוף מאוד מפרגן מקדימה. פשוט ולוהט כמו אש.

להשליך למדורה כי... אין שום סיבה שסופרסטאר בסדר גודל של בריטני לא תוכל לשכור את שירותיו של מלביש או יועץ סטייל, שיסביר לה למה השמלה הכה פשוטה הזו, נראית כמו חולצה מכוערת שפשוט נמתחה על גופה. הפתחים מקדימה אולי חביבים על כל הווייט-טראש של העולם, אבל כך גם המראה נטול התחתונים. למדורה!

כריסטינה אגילרה

אש או עשן? מחוך שחור הדוק במיוחד ומלא בכוכבים מנצנצים בשילוב אבני חן, כולל שובל תחרה אחורי וגרביוני רשת שחורים. ע-ש-ן.

להשליך למדורה כי... לא ברור מי חשב שיהיה רעיון טוב להלביש את מיס אגילרה במחוך (שלא ממש מחזיק איברים חיוניים בתוכו), וזה עוד לפני שבכלל התייחסנו לעיטורי הכוכבים המאיימים שמכבידים על העין. מתברר שכוכבים אין רק בשמים, אלא גם על הזמרת, שנראית רחבה לפחות כמו גלקסיית שביל החלב בכבודה ובעצמה עם האאוטפיט הזה.

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט

אש או עשן? הוא בג'ינס משעמם ומעיל עור עם קפוצ'ון פלוס כובע המצחייה הנצחי, היא בחולצת פלנל מעל גופייה, ומעיל פוטר שמלווה בתיק גב צהבהב. חזרתם מקמפינג אפוף עשן? כי כך זה נראה.

להשליך למדורה כי... כשהם לא נפרדים, או חוזרים ואז שוב נפרדים וחוזרים רק כדי להופיע יחד על השטיח האדום, זוג הערפדים מהמסך הגדול מתלבשים בדיוק אותו הדבר - כמו שני מטיילים מתמידים-אך-מעופשים, בעוד איזור נידח בעולם. מתי בדיוק השניים הפכו לציון ויאנה ההוליוודיים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיילי סיירוס

אש או עשן? שמלת ערב שחורה קטנה, שהחלק העליון שלה הוא בעצם חזייה שחורה וקטנה בפני עצמה עם שרוולים שקופים. כולל כל הבלינג המנצנץ על היד. מעושנת.

להשליך למדורה כי... ילדה טובה או ילדה סוררת, אין שום הצדקה להגיע לאיוונט רשמי עם בויפרנד חתיך תלוי על הזרוע, אבל להתלבש כמו נערת ליווי - ועוד אחת שנתקעה אי שם בסוף שנות השמונים. רוצה לפנק במחשוף מיילי? יש דרכים שובבות יותר, שבהן לא תהפכי לפרחה בעוד בת מצווה של בת הדודה.

קים וקורטני קרדשיאן

אש או עשן? קים במעיל עור מעל שמלת מקסי עם הדפסים גיאומטריים משולבים במרובעים, קורטני בחליפת מכנסיים וז'קט מפוספסים מעל חולצה לבנה מכופתרת. עשן בעיניים.

להשליך למדורה כי... לא ברור אם האחיות לבית קרדשיאן החליטו לנקוט בטקטיקת "בלבל את האויב" כשיצאו מהבית המעושר שלהם, או שסתם מדובר בשתי נשים עם טעם רע, אבל קים אף פעם לא למדה איך ללבוש בגדים במידה שלה ולכן נראית כמו מקרר מכוסה בד מבלבל וקורטני כנראה בדיוק ברחה מבית משוגעים (הבית של אמא, לא?). תפוחי אדמה חסר טעם.

ליידי גאגא

אש או עשן? כתר פרחים צבעוני שעוטף את הראש, מלבד שמלת סטרפלס ירוקה עם עיטורי זהב ומתחת מכנסוני זהב עם רקמה כהה. רגע, זו גאגא? עשן!

להשליך למדורה כי... ליידי גאגא ידועה בתלבושות המופרכות שלה, אבל זר הפרחים האביבי שמוסיף לחגיגה הירוקה שעוטפת את גופה, הוא אחד משיאי הטעם הרע הגדולים שלה. הבדים הכבדים מימי הביניים, העיטורים הקיטשיים והרעיון הכללי זועקים לתשומת לב מחרידה. והמאמץ, ממש כמו הבגדים אחרי ליל מדורות ארוך, מסריח.

פמלה אנדרסון

אש או עשן? שמלה/ גלבייה/ חולצה מאוד, אבל מאוד ארוכה, בצבע לבן סמי-שקוף ותיק קש. שום מילה על הפרונט הנאה. אש, אש, אש.

להשליך למדורה כי... מי נתן לסמל המין מהניינטיז לצאת עם כותונת לילה מהבית? מיס אנדרסון, אם החלטת לקפוץ מהמיטה אתל הרחוב, דאגי לכך שאין שום צלם שיתעד לא רק את הפנים המתבגרות שלך - אלא גם את הסמרטוט הלבן המלוכלל, שאי אפשר להשיג אפילו בשוק ראש העין. איכס.

  • עוד באותו נושא:
  • 7 בום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully