וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור דניאל - "מקום לצידך"

עינב שיף

13.1.2009 / 20:17

היוצר שכתב לשירי מימון, מספר על החברות עם הזמרת, על המעבר מאחורי הקלעים לקדמת הבמה וגם על המלחמה בעזה

יח"צ - חד פעמי

דור דניאל - "מקום לצידך"

במאי: אופיר לובל

כששואלים את דור דניאל מה שלומו הוא עונה "אין תלונות". קצת מפתיע שאמן שסינגל הבכורה שלו, "מקום לצידך", כה מצליח ברדיו, עונה תשובה שהיא פחות מ"מושלם". "בימים כאלו אי אפשר להגיד שאתה מרגיש נהדר", אומר דניאל. "המצב מסריח כי חברים שלי בעזה ונמאס לי לדאוג להם. נמאס לי להיבהל מSMSים בלילה. מספיק יש לי חבר בעזה שאכל סטירה עכשיו כי הורידו מישהו לידו. נמאס מהמלחמה הזו"

אבל באמת שחוץ מהמלחמה, הכל בסדר אצל דניאל. המעבר של היוצר בן ה- 26 מאחורי הקלעים של כתיבת שירים לשירי מימון והראל סקעת לקדמת הבמה עובר באופן מוצלח למדי, אך דניאל עדיין מופתע. "זה היה ממש לא צפוי מבחינתי", הוא מספר. "אמנם המטרה תמיד היתה לעבור לפרונט, אבל זה הפחיד אותי נורא ועדיין לא עיכלתי את זה. כשאתה רק כותב שירים, הביקורת עליהם לא מגיעה אליך, כי אתה לא האמן. פתאום מבקרים אותי, אבל זה היה מפחיד ואני עדיין לא מעכל את זה, אני עדיין מתרגש בכל פעם שמשמיעים את השיר. מזל שהמנהל שלי מראה לי את דוח ההשמעות בסוף כל יום, אחרת לא הייתי מתפקד".

גם עמיתיו של דניאל, להם כתב שירים בעבר, מפרגנים ובעיקר החברה הטובה שירי מימון. "שירי ביקשה לשמוע את השיר לפני שהוא יוצא, בגלל שהיא ידעה שלא יהיה לה אוויר לנשום בזמן הפסטיגל. כשהיא שמעה את השיר היא אמרה לי 'הכל בסדר איתך'. ביני ובינה יש חיבור מיוחד מאד. אני יודע שגם היום, אם שירי תבקש ממני שיר – היא תקבל מיד"

ולאחרים? תתחיל לסנן אמנים שאתה כותב להם?

"בכל הקריירה שלי כיוצר כתבתי לאנשים שמרגשים אותי. אני בחרתי אותם, ולכן לכל אחד כזה אני אמשיך לתת שיר. גם ככה כשאני מסיים לכתוב שיר, אני יודע בוודאות האם הוא מיועד לי או למישהו אחר. אם אני לא שר אותו, מה הטעם לשמור אותו לעצמי?"

***

אלבום הבכורה של דניאל ייצא בחודש מרץ לקראת פסח, בחברת התקליטים הליקון. עם צאת האלבום, ייצא דניאל לסיבוב הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully