וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצות של צביקה הדר- בית קברות

פיני אסקל

9.12.2006 / 9:46

הפיצות של צביקה הדר, הסופגניות של מוסקו, הטייק-אווי של אלון בן-דוד, העראק של אילנה דיין והתולעים של אנסקי בספיישל הסעודה האחרונה. וגם: השוטר שתפס את בני סלע הוא הנינט החדש

השוטר שתפס את בני סלע היה אתמול לרגע אחד נינט טייב. כולם רצו לדבר רק אתו. אבל היה בו משהו אחר, לא מתלהם, כן, צנוע, רגיש, מבודח. שלא כמו המפכ"ל קראדי ויתר הקודקודים הדוהרים אחר זמן אוויר בפריים טיים, רס"ל אייל דניאל הוא הסלב שכולנו היינו רוצים לחבק.

הכתבים חיפשו דם וניסו לשאול את הרס"ל איך זה שהוא זיהה כי מדובר בבני סלע רק בתחנת המשטרה ולא ברגע שלכד אותו. הרס"ל ענה במתיקות, בקור רוח ותיבל בבדיחה.

יוקפץ רס"ל אייל דניאל לתפקיד רס"ל = רב סלב לאומי.

אלון בן-דוד רעב

והנה ידיעה שהגיעה אלינו זה עתה: אלון בן-דוד, הפרשן הצבאי של 10 והאקס של עירית לינור, מעביר בשישי בצהרים כוחות גדולים לחנות מזון במרכז שוסטר. מדובר במזון מסוג טייק-אווי שנהוג לקחת הביתה כשאין לך מי שיבשל לך. הרב של"ד היה מוכן להשביע את הפרשן הרעב, אבל הוא מארח בביתו רק ילדים קטנים.

אבל צביקה הדר הכי רעב

צביקה הדר חשב שבצק זה הכי הכי. אז הוא לקח את החלסטרה הפרטית שלו ל"פיצה פינו" במרכז שוסטר, שם יושבים בעיקר הצופים ופושטים על משולשים. לפני כל ביס מבטו ננעץ בזגוגית, כדי לוודא שאיש לא בוחן את צורת אכילתו. הרב של"ד, קברן ראשי וזגג בארון, היה אומר: "והדר, אתה פני זקן".

יש פה מישהו משוסטר?

קפה בשוסטר, לא רחוק משני הנון-אייטמים הקודמים. אמנם עם הגב אלינו, אבל קשה שלא לזהות את שריריו של נאור ציון. יושבים אתו בשולחן חברים: הסוכן יואב גרוס ועוד בחורה בלונדינית עם ילד. אין שם אף אחד מבת-ים, אבל האווירה משועשעת. בדיעבד אפשר לצחוק גם בישיבה, אומר הרב של"ד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בישראל התנהג כמו אפ"גני

דקות לפני שהיא נסגרת לקראת שבת, אמיר פיי גוטמן נכנס למכולת שכונתית בשינקין. בחוץ יום מעונן אבל הוא חש סלב עם משקפי שמש גדולים וכובע, כדי שלא יזהו. אפ"ג מתקרב לקופה בלבוש פושט, טרנינג כזה, לוקח שישיית מים, משלם, ורק אז נזכר שהוא רוצה גם מצת. חצוף.

אלכס אנסקי תולעת

שישי בתולעת ספרים. יושב הנון-מנכ"ל קשת, אלכס אנסקי, שאנחנו יכולים לכנות אותו גם כן תולעת ספרים מבלי לחשוש לתביעת דיבה. אלכס כנראה חוגג את הבשורות הטובות על הטור החדש של בתו מיכל אנסקי בוואלה! תרבות. בעיתות מצוקה גם הקברן הראשי, כבוד הרב של"ד, מתפקד כיחצ"ן.

מוסקו אלקלעי סופג

מוסקו אלקלעי, פעם חם על הישבן של עפר שכטר והיום סתם חם, מקדים את חנוכה, נכנס בחמישי לרולדין ויוצא עם שתי קופסאות של סופגניות. הרב של"ד אמר לא פעם ולא פעמיים לאמנון-אייטמים כי בסופגניה יש יותר מדי קלוריות, זה משמין ומורח ריבה ואבקה לבנה (!) על הפנים. אבל כנראה שההמלצות שלו שוות לתחת.

רודריגו גונזלס וילנה ראלף אייטם. דאבל-אייטם

1. רודריגו גונזלס, המוצ'ו גראציאס של משרד החוץ, החסיר במסעו לספרד מלא חומר לימודי. אז הוא מעתיק ממלכת היופי במיל', ילנה ראלף לסוכנות "לוק", את החסר. הרב של"ד, דוגמן הורס מבוכנות ירקון, שעושה קמפיין לתחתונים וציציות, שוחח עם הלטינו בעזרת כתבנו אדם סרור:

- רודריגו, יפה לך.
- "כן, צילמתי ממנה את החומר. היא מקסימה ורושמת כל מה שאומרים בכיתה. אני יותר בקטע של הלקשיב ולהתווכח".
- אולי תהיו ביחד וזהו?
- "יאללה, הלוואי. אולי לפני המבחן, אגיד לה שיש כמה דברים שאני לא מבין".

2. רחוב דיזינגוף, רביעי בערב. הפעם רודריגו יושב על עמוד אבן על מדרכה ומדבר בקול רם עד צעקני. בשלב מסוים זה הופך לנביחות (ראלף! ראלף!). אולי ילנה לא הסכימה שיצלם ממנה. ואולי סתם הוא לא הטעם שלה.

אילנה דיין עושה שוק

שישי שעבר, שעת צהרים. אילנה דיין מסיימת להנחות פאנל בנושא שבויים בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין בשכונת התקווה אחרי ההצגה 'שני חדרים'. ומחליטה לנצל את הזמן לקניות בשוק.

היא חוצה את הרחוב הראשי, מקבלת המון חום ואהבה מהסוחרים כאילו הייתה פואד, מכל עבר הם מרעיפים עליה שבחים, אומרים לה שראו את התוכנית הראשונה של 'עובדה', במאפיה של השכונה מוציאים לה לחמניות חמות מהתנור.

בשלב מסוים זה כבר מתחיל להיות מוגזם: אחד הסוחרים מציע באווירת שישי כוסית עראק או וודקה לבחירתה. אילנה דיין מסתפקת בחיוך.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

נערת השעשועים: בטי צ'רפק
ישחקו הנערים לפנינו: דן תומר ואמנון-אייטמים
נער פוסטר: אדם סרור
נערה בהפרעה: ציפי ערוסי
משטרת נהריה: דני גבעתיים

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: הכל נשאר במשפחה. המפכ"ל קראדי מעדיף לדבר לפני כל שאר הערוצים על לכידת בני סלע, דווקא עם גאולה אבן. שבת שלום.

פינתו של שליין, הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא, הפעם לא

טוב, נו, הבנאדם מנחה לייט-נייט יומי, ואין לו זמן לספק לנו גם נון-אייטמים. כפיצוי, קבלו שני נון-אייטמים שלא הצלחנו לפתח:

1. דנה ספקטור, שעל פי עדות ראייה חזרה לגזרה הטרום-הריונית, פינקה קבצן בדמי טרום-חנוכה, כשהסתובבה נטולת-תינוקת ליד כיכר רבין.

2. בהפרש של שבוע, עידן רייכל כמעט-דרס שני מקורות של בית הקברות, שרק בדרך נס לא הגיעו לביקור כגופות מן המניין. לאתיופים שלום.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully