וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוביות של איתן אורבך

פיני אסקל

11.11.2006 / 2:09

המדור היחיד שמביא לכם נון-אייטמים בכוונה, מארגן לכם שאריות של גיא אריאלי ואיתן אורבך, את פינתו של ליאור שליין והקשר בין נינט ובוימולד לבית-חנון. מה עושים עם העצמות? תארזו לכלבים

לפעמים 500 מטר יכולים לקבוע האם מדובר באייטם או נון-אייטם. תארו לכם: פגזי צה"ל נוחתים על המטרה שסומנה מראש. זה גם אחלה נון-אייטם וגם אין לאף אחד שום טענה כלפי הצבא. אבל טיל רצחני בבית חנון - זה כבר מגה-אייטם.

עזבו אתכם מחדשות, בואו נדבר בשפה של וואלה! סלבס: אפרת בוימולד הולכת ברחוב 500 מטרים משמאל לנינט טייב - זה גם אחלה נון-אייטם, אפילו עם אמירה. עכשיו דמיינו מה יקרה אם אפרת בוימולד תסטה 500 מטר ימינה. וואי וואי וואי - מגה-מגה-אייטם.

הקוביות של איתן אורבך

נון-סיפתח ברמת בית העלמין בחולון: שישי, 16:47. איתן אורבך, השחיין-רקדן-עסקן-דוגמן ובקיצור מולטי טאלנטן, יושב עם חבורתו על הדשא סמוך לקוביית הקפה בשדרות רוטשילד. גם לאורבך יש קוביות - אנחנו יודעים - אבל הוא מסתיר אותן היטב בעזרת מעיל אופנוענים ומחזיק קסדה להשלמת הלוק והחרוז אופנוען.

ההתרסקות של יגאל רביד

שלישי בערב, מדרגות אחד האולמות בסינמה סיטי. כולם מצליחים לרדת ולעלות את המדרגות בהצלחה מרוממת נפש, גם אנשים שנכנסים עם פופקורן ענק.

אממה, יגאל רביד, המשקפיים עם המספר הכי קטן בערוץ הראשון וגם מנחה אירוויזיונים לעת מצוא, מצליח למעוד וכמעט להתרסק. רק בעזרת התושייה הרוממאית, הוא מצליח להפוך ממגה אייטם לנון-אייטם ונשאר על רגליו האחוריות.

זובור על גלית גיאת

גלית גיאת, החוקית של בעלה מרסלו זובור, הגיעה ביום ראשון לבוטיק רינה באלנבי. היא קנתה כמה בגדים, אבל השאירה סימן שאלה: למה כשהיא מודדת בגדים, היא עושה את זה עם משקפי שמש?

ספקולציה א': היא חשה שהיא מגה סלב ופוחדת שיזהו אותה ויבקשו חתימה.
ספקולציה ב': היא גנבה את המשקפיים של שמש ופוחדת שיזהו אותה ויבקשו טביעות אצבעות.
ספקולציה ג': היא סתם פוחדת שנעשה לה זובור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גיא אריאלי יד ביד

לבקשת החרמנים והחרמניות, נון-אייטם על גיא אריאלי:

הזמן: צהרי שישי שעבר. המקום: רחוב קינג ג'ורג' (המלך!). הנון-אייטם: גיא אריאלי וחברתו נעמה גבעתי, צועדים יד ביד, מאוהבים בערך.

הרגע קיבלתם נון-אייטם בדרגת סלבס שמקום קבורתם לא נודע - אנחנו יודעים.

ארקדי דוכין מנגב

קבלו נון-פפראצי במלוא מובן המילה. הדיווח: ארקדי דוכין יורד על חומוס עם פול באבן גבירול, זה פוטנציאל לפפראצי רותח אבעבועות בניחוח עממי. אממה, בניגוד למדור הפופולארי של וואלה! סלבס - "בוצ'צ'ו היה שם" - הפעם בוצ'צ'ו לא היה שם.

כתבנו הנדיר, אדם סרור, לוקח את מצלמת הכינים החדשה של אחותנו וואלה! ברנז'ה. הבאסה: במצלמת כינים התמונות תמיד יוצאות חרא. וזה הסוף.

פינתו הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של ליאור שליין

אחרי הפוגה של שבוע אחד מפינתו של ליאור שליין (הוא יצא לחופשה קצרה מטעמים השמורים עמו, אבל שימש כבדיחה באופן חד פעמי), הוא חוזר ובאקסטרה לארג'.

שישי, 15:51, רחוב קינג ג'ורג' (המלך!). שליין, בטי-שירט הלבנה הקבועה ומכנסיים קצרים מזעזעים, הולך במרץ ומסמס במרץ (לא ברור למי) ואז פונה מרחוב הנון-אייטמים הרישמי של ישראל לנון-רחוב בוגרשוב.

השבוע קרדיטים מיוחדים למפגן הגאווה:
* עושה ביד ושם: דן תומר.
* מגרשת הרוסים: סופרת וואלה! סלבס בצרפת, ציפי ערוסי.
* הכותל המערבי: אדם סרור.
* מנהרת הכותל: אדר שיבק.

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: גילה אלמגור מקבלת כבוד של מלכים בנתב"ג וחולפת על פני כל מיני 'הבאנו שלום עליכם' בלי לחכות בתור. גילה הייתה צועקת: "את לא מלכת אנגליה! את סתם זונה!", אבל לנו יש ריספקט.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully