וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: הישר מרצפת חדר העריכה

וואלה! סלבס

26.9.2011 / 17:16

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת איפה אילנית לוי היתה בחג ולמה אף אחד לא יושב ליד אושרי כהן? וואלה! סלבס עונג שבת

אושרי כהן שורד בגרמניה

אחרי שבילה מספר חודשים על אי בודד עם איתי תורג'מן בצילומי "הישרדות VIP", אושרי כהן הרגיש שמגיעה לו חופשה אחת אמיתית, אז הוא ארז מזוודה, אסף איזה חבר אנונימי ויחדיו השנייים קצפו למטוס שלקח אותם לסופ"ש בברלין. בדרך חזרה אגב, בזמן שכל הנוסעים הצטופפו, כהן הסלב זכה לשבת בשורה בת שלושה מושבים עם עצמו. זה סטייל.

אושרי כהן. שוקה כהן
מגרמניה באהבה. אושרי כהן/שוקה כהן

ליאון רוזנברג בחופש הגדול

ליאון רוזנברג ניצל את הפגרה של "חדשות הבידור", ארז את הפאולה שלו ואת שתי הילדות המושלמות שלו ויחדיו ירדה המשפחה לחופשה בת עשרה ימים במלון "מרידיאן" באילת. הכל הלך כמו שצריך, עד שרוזנברג הוזמן לצילומים בתל אביב. הכוכב זינק על המטוס הראשון למרכז הארץ ולאחר שאלו התארכו, פספס את הטיסה חזרה לבית המלון. הרוזנברג לא התייאש וקפץ על רכב שנסע לדרום, רק כדי לנחות בחיק משפחתו מאוחר בלילה. זו מחויבות.

ליאון רוזנברג ופאולה. נמרוד סונדרס
הורסים. ליאון ופאולה/נמרוד סונדרס

אסי כהן בנופש אדיר

לא רחוק מרוזנברג בילו גם החברים הטובים אסי כהן, איל קיציס ואדיר מילר. וואלה! סלבס היתה מדווחת בשמחה על א-גא-דו בבריכה ושופינג משותף בטיילת, אך מתברר שכהן וקיציס ולא פגשו את מילר, שישן בכלל בבית מלון אחר. נו שוין.

אסי כהן. אביב חופי
למה צריך חופשה אם אין בגד ים?/אביב חופי

שי גבסו קדוש

מי צריך את הפסטיגל כשיש את הרב פרומן? שי גבסו ויתר על חלטורות מגניבות והעדיף להופיע השבוע בשיעור של הרב פרומן, שהתרחש במאהל בירושלים. עשו את זה לפניו: ברי סחרוף, אהוד בנאי, אביתר בנאי ועוד.

שי גבסו בחזרה. אבי כהן
שירו איתי מאהל ירושלים! גבסו/אבי כהן

אילנית לוי נטולת אלירז

בזמן שכולם התרוצצו בין הרמות כוסית לשליחת "שנה טובה" באימייל, אילנית לוי התרוצצה בין המדפים של הסופר השכונתי שלה, על מנת להספיק לרכוש את כל המצרכים לקראת ארוחת החג. מתברר שהכוכבת העדיפה שלא להתגנדר ולהתארח אצל אחרים, ואירחה בביתה שברחובות את כל המשפחה מינוס אלירז שדה שהעדיף לבלות בבית הוריו שבחדרה.

אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
אבל אמא, הבטחת לנו אלירז לחג! אילנית נטולה/אביב חופי

מי מטריד את אווה?

זו לא היתה שנה קלה עבור אווה מנדז. לאחר שהוטרדה על ידי סטוקרים והתלוננה במשטרה על מכונית שעקבה אחריה ברחבי הוליווד, רכב ישן שחנה מחוץ לביתה הצליח לעורר את חשדם של השומרים המפטרלים בשכונת היוקרה בה היא מתגוררת. רק אחרי שאווה יצאה החוצה והרגיעה אותם שהרכב שייך לחבר, הם הסכימו ללכת. אותו חבר אגב, הוא שחקן הקולנוע ריאן גוסלינג.

אווה מנדז בשמלה של ארמני בפסטיבל הקולנוע בוונציה, 2009. Pascal Le Segretain, GettyImages
אותך אולי לא, אבל את וואלה סלבס ריאן גוסלינג הכי מטריד. אווה/GettyImages, Pascal Le Segretain

יד ראשונה מכוכבת

מתברר ששוק הנדל"ן לא מאיר פנים גם לכוכבי הוליווד. כבר שנה שלמה שהילארי דאף מנסה למכור את האחוזה היוקרתית שלה בקליפורניה ללא הצלחה. אז במקום להחזיק בחוילה בעלת שישה חדרים, בריכה, חדר כושר, חדר משחקים, מרתף יינות וחדר מיוחד המוקדש לאריזת מתנות (מה יש לה זאתי?), היא הורידה את המחיר ב-750 אלף דולר. אז אם יש לכם 6.25 מיליון דולר נזילים, אתם מוזמנים לפרגן לעצמכם במתנה איכותית לחג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר אריזת מתנות? באמת? דאף מופרעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסלב הכי מעצבן: קים קרדשיאן

קים קרדשיאן זכתה בתואר הסלב הכי מעצבן בעולם בסקר של אתר נוער בארה"ב. בין השמות שהוזכרו שם: צ'ארלי שין שזכה ל-27 אחוזים מהקולות, לינדזי לוהן שנבחרה על ידי 16 אחוזים מהגולשים ודונאלד טראמפ שלא ממש מעצבן אף אחד עם 5 אחוזים בלבד.

קים קרדשיאן בטקס פרסי MTV לשנת 2011. Kevin Winter, GettyImages
מעצבנת!!! קרדשיאן במקום הראשון/GettyImages, Kevin Winter

ברק אובמה פא-פא-פפראצי

רק לפני שבוע וואלה! סלבס סיפרה לכם שליידי גאגא המתישה לקחה קשה את התאבדותו של נער אמריקאי בן 14עקב התעללות בבית הספר והחליטה להיפגש עם הנשיא אובמה על מנת לקדם חוק בנושא. הבית הלבן אמנם מיהר להודיע כי שום פגישה רשמית לא התרחשה או נקבעה, אך גאגא לא התייאשה, השקיעה 35 אלף דולר כדי לפגוש את הנשיא באיוונט איסוף תרומות פרטי. עדי ראייה סיפרו שהשניים לרלרו מספר דקות, אבל לא ברור אם הגאגא מצאה לנכון להעלות את נושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש למישהו 5 שקל? בדיוק בדרך לפגוש את הנשיא? גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידי גאגא בהתמוטטות עצבים

כנראה שכדי להתאושש מהחוויה, עלתה אותה הגאגא על טיסה ללאס ווגאס שם תכננה לנפוש מספר ימים. הזמרת עשתה צ'ק אין במלון "קוסמופוליטן" היוקרתי והופתעה לגלות שקיבלה סוויטה מפנקת אך נטולת בריכה פרטית. לאחר שניסו להסביר לה כי אין דבר כזה בריכות פרטיות, הזמרת זייפה התמוטטות עצבים ונטשה את המקום לטובת מלון ה"פאלמס" המפנק, אשר בו, ככל הנראה אכן מספקים בריכות פרטיות לסלבריטאים שחשים את עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully