וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: "מייקל ג'קסון התחתן איתי כשהייתי בן 10"

וואלה! סלבס

6.8.2014 / 13:38

בכתב תביעה חדש שהוגשה כנגד מלך הפופ המנוח - נחשף כי ג'קסון לא רק התעלל בילד צעיר, אלא פיתח שפה מיוחדת שדרכה הביע רצון ביחסי מין וענד לילד "טבעת נישואים". וואלה! סלבס שוק

מייקל ג'קסון. אינסטגרם, צילום מסך
בעלו? מייקל ג'קסון עם ג'יימס סייפצ'ק/צילום מסך, אינסטגרם

יותר מחמש שנים אחרי שמת במפתיע, השלדים מארונו של מייקל ג'קסון עדיין יוצאים לאור. לאחרונה, הוגשה בארצות הברית תביעה משפטית כנגד מלך הפופ המנוח, לפיה לא רק שקיים יחסי מין עם ילד בן 10, בסוף שנות ה-80 - אלא אף "ערך איתו טקס נישואים סודי". מזעזע? מאוד.

על פי כתב התביעה, שפורסם באתרי רכילות אמריקנים, ג'יימס סייפצ'ק בן ה-36 כיום, הגיש לאחרונה כתב תביעה נגד עזבונו של ג'קסון - זאת כיוון שתקף אותו מינית, בזמן שליווה אותו כחלק מסיבוב ההופעות של מלך הפופ בשנת 1988.

בתביעה נכתב, כי הזמר שהכיר את הילד כשצילמו פרסומת משותפת, לימד את בן העשר להשתמש במילות קוד כמו "חמאת ברווז" (לתיאור הזרע שלו) ו"אור בוהק" (לתיאור זקפה), לצד סימנים ותנועות גוף שרמזו על כך שג'קסון מעוניין לקיים איתו יחסי מין.


עוד סלבס:
מברוק! דודו טסה מתחתן
מי מאיים על חייה של דנה אינטרנשיונל?
עומר דרור ורוני דלומי מתקרבים

"הוא כל כך התלהב ממערכת היחסים בינינו עד לשלב שבו הא ערך טקס נישואים סודי", סיפר סייפצ'ק, שאף חש בלבול לגבי זהותו המינית בגלל החוויות שעבר, במהלך גיל ההתבגרות. "מייקל נתן לי טבעת ואישור נישואים באותו שלב", הסביר. לדבריו, ג'קסון אף לקח אותו לבתים שונים, שם נתן לילד ללגום יין אדום וצפה איתו בסרטי פורנו בהם נראים ילדים כשהם מאוננים.

בשלב מסוים, כאשר הילד החל להתחבר למי שהיתה זמרת הליווי של ג'קסון ומאוחר יותר הפכה למוזיקאית מוערכת בזכות עצמה, שריל קרואו - הוא טוען כי מלך הפופ קינא והציג בפניו תמונות לא מחמיאות שלה, רק כדי לחבל בקשר בינם. מתי הסיפור נגמר? לדבריו של סייפצ'ק, זה קרה כאשר סימני גיל ההתבגרות נראו עליו.

עם זאת, נציג מטעם עזבונו של מלך הפופ טוען כי חל על הדברים חוק ההתיישנות וכי התביעה לא רלוונטית - זאת כיוון שבעבר, סייפצ'ק העיד כי מעולם לא זכה ליחס שכזה מג'קסון. מפתיע.


וואלה! סלבס מקווה שאף פעם לא ישמעו על השלדים בארון שלה. אלה שגנבה ממוזיאון האדם הקדמון.


עשה, לא עשה, רכלו על ג'קסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully