וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: ג'סטין ביבר ואורלנדו בלום הולכים מכות

שירות וואלה! סלבס

30.7.2014 / 10:25

השחקן ההוליוודי צולם כשהוא מנסה להחטיף לאליל הצעירות אגרוף, במהלך מריבה שפרצה כשנכחו במסיבה. הסיבה? ביבר נצמד בעבר לאקסית המפתה של בלום, מירנדה קר. וואלה! סלבס זפטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ניצח? ג'סטין ביבר VS אורלנדו בלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזבו אתכם מהמריבה של הצל VS ראפר כלשהו - בהוליווד תמיד יודעים לעשות הכל גדול, מעניין ונוצץ יותר, גם את המריבות. הפעם, מדובר בשחקן המצליח (והחתיך) אורלנדו בלום, שעשה מה שהרבה רוצים לעשות - להחטיף אגרוף כואב לאליל הבנות (והמתיש) ג'סטין ביבר - כשהכל תועד על ידי מצלמת חובבים שנכחו במקום. עסיסי? בהחלט.

גם בלום וגם ביבר (שעדיין עובד על תדמית הילד הרע של עולם המוזיקה, מתברר), נכחו שניהם במסיבה סוערת במהלך חופשה על האי הספרדי איביזה. במקום להתמקד בשיזוף עצמי או בנשים אחרות שנכחו באיוונט, כמו פריס הילטון ולינדזי לוהן, הגברברים התעסקו בעיקר אחד עם השני. ולא בקטע טוב.


עוד סיפורי סלבס:
דיווח: ג’יי זי בגד בביונסה עם ריהאנה
תרומת הענק של אביבית בר זוהר לילדי הדרום
גל גדות היא ”האישה הכי חמה על השטיח האדום בהוליווד”

בשלב מסוים, נפגשו השניים מחוץ למסעדה מקומית, ביבר, כך על פי הדיווח, פנה לבלום ושאל אותו: "מה קורה כלבה?" - מה, שככל הנראה, גרם לבלום האנגלי לנסות להוריד את ביבר ב"זבנג וגמרנו". גולש אמיץ תיעד באמצעות הטלפון שלו את החלפת המהלומות בין השניים - שהסתיימה, לשמחת המעריצות, בניסיון חיסול כושל של ביבר, כיוון שבלום פספס את פניו הנאות של הזמר.

אז מה הסיבה לסכסוך המתועד, שכמעט נגמר בפציעתו של מיסטר ביבר? על פי הצהובונים מעבר לים, בלום עדיין כועס על כך שביבר נצמד לאשתו לשעבר, הדוגמנית המפתה מירנדה קר, שדגמנה תחתונים עבור "ויקטוריה'ס סיקרט" לפני כשנתיים (אז, בלום וקר עדיין לא היו גרושים).

כמה חודשים אחר כך, בלום נתפס על ידי הפפראצי כשהוא מבלה עם האקסית של מיסטר ביבר - סלינה גומז (שבינתיים הספיקה להסתבך עם הישראלים). הו, מרובע רומנטי מסוכן? אז ברור שזה ייגמר במכות!

נראה כי לביבר, התקרית האלימה לא הספיקה, שכן מיד לאחריה, הוא העלה תמונה של מירנדה לדף האינסטגרם שלו. אממה, מסיבות לא ברורות (היי, מנהלים אישיים), מיהר הביבר להוריד את התמונה. פחדנית.

למרות שוואלה! סלבס היתה שמחה לסיים עם המטריד הזה שמכונה ביבר, היא לא דוגלת באלימות מחוץ למיטה.


רכלו על הקרב של ביבר ובלום בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'סטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
וכך כבר נראה ביבר, רגע לפני קרב החתולים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully