וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנלופה קרוז: "ישראל מבצעת רצח עם"

שירות וואלה! סלבס

29.7.2014 / 12:05

השחקנית ההוליוודית ובעלה חוויאר ברדם, חברו לקולנוענים ספרדיים ושיגרו מכתב חריף לאיחוד האירופי - בו גינו את פעולות צה"ל בעזה. "חיים שם באימה ופחד", כתבה קרוז. וואלה! סלבס מאשימה

חוויאר ברדם, פנלופה קרוז. AP
מוקיעים את מעשי ישראל. פנלופה קרוז וחוויאר ברדם/AP

סלינה גומז וריהאנה עשו זאת, כך שכעת מגיע תורם של הזוג ההוליוודי, פנלופה קרוז ובעלה, חוויאר ברדם, שחברו לעשרות אנשי תעשיית הקולנוע בספרד - ופרסמו מכתב פתוח שמוען לאיחוד האירופי. במכתב, שפורסם גם בכלי תקשורת מסביב לעולם, מתייחסים אנשי הבידור למצב ברצועת עזה.

בין הדברים החריפים, אנשי הקולנוע מאשימים את מדינת ישראל בביצוע "רצח עם" פלסטיני, בשל תקיפות צה"ל ברצועת עזה וכן מפצירים באירופה לעצור את העימות.


עוד סיפורי סלבס:
מרגש: עברי לידר מפנה את הבמה לחייל מילואים
גל גדות היא ”האישה הכי חמה על השטיח האדום בהוליווד”

פנלופה קרוז ופדרו אלמודובר בהקרנת הבכורה ל"חיבוקים שבורים" בניו יורק. GettyImages
שותפים לדיעה. פדרו אלמודובר עם פנלופה קרוז/GettyImages

במכתב שפורסם בספרד (מולדת הפאוור קאפל), עליו חתומים עשרות אנשי קולנוע מהמדינה, ביניהם גם הבמאי המוערך פדרו אלמודובר - הם מגנים את פעילותה של ישראל במהלך מבצע צוק איתן. "גנו את הפצצת אזרחי עזה מהאוויר, מהים ומהיבשה", כתבו במסר החריף, "על ישראל להסיר את המצור, שממנו סובלים בעזה למעלה מעשור שלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

החתומים על המכתב ממשיכים וכותבים, "תושבי עזה חיים באימה ובפחד בימים אלה. בתיהם של אזרחי עזה נהרסים, נמנעת מהם הגישה למים, חשמל ותנועה חופשית לבית החולים שלהם ובתי הספר", הם כותבים ומוסיפים, "בעוד שהקהילה הבינלאומית לא עושה דבר כדי למנוע זאת". את האשמה בהסלמה במצב הביטחוני ובאלימות באזור, תולים האמנים בישראל שלטענתם מעודדת את "כיבוש השטחים הפלסטינים במקום לשוב לגבולות 67'". אכן, דברים חריפים.


וואלה! סלבס מגנה ומוקיעה מסרים שמביעים רק את עמדתו של צד אחד.


רכלו על המכתב החריף של קרוז וברדם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully