וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס מסתבכות בגלל ציוץ על המצב בישראל?

וואלה! סלבס

23.7.2014 / 10:54

קלואי קרדשיאן פרסמה ציטוט בפרסית - שעוסק בסליחה, שלום ושלווה. התגובה? עשרות מעריצים פרו-פלסטינים וישראלים, שקישרו את המילים למצב במזרח התיכון. וואלה! סלבס מהומה

קלואי קרדשיאן, קים קרדשיאן. Lisa Maree Williams, GettyImages
ציוץ שערורייתי? קלואי/GettyImages, Lisa Maree Williams

נראה שהשערוריות והמהומות בעקבות התבטאויות של אנשי בידור מקומיים על המצב הביטחוני באזור, גורם לפעילים ישראלים ופלסטינים לבחון כל התבטאות של אדם מוכר באור חדש, גם של אלה מהוליווד. האחרונה שנתקלה בכך היא קלואי קרדשיאן - אחותה הקטנה של קים ונציגה בולטת במשפחת הריאליטי טראש - שפרסמה ציטוט על שלום, אבל גרמה למטח תגובות שכולו "מלחמה ושלום".

קרדשיאן בת ה-30, שנפרדה בשנה האחרונה מבעלה הכדורסלן למאר אודום, פרסמה תמונה ובה הכיתוב (בתרגום חופשי) "סלחו לאחרים. לא בגלל שהם ראויים למחילה, אלא מכיוון שאתה זקוק לשלום ולשלווה". הכיתוב מופיע בתרגום לאנגלית, אך גם בשפת המקור שלו - פרסית. נכון, לא ערבית ואפילו לא בשפת המוצא של משפחת קרדשיאן, ארמנית.


עוד סיפורי סלבס:
אסי עזר מגיב: ”מפיצים עליי שקרים, האויב הוא החמאס”
המפורסמים תורמים לצה”ל: ”בדרך לחיילים האהובים”
לבריאות: רוסלנה רודינה זוללת בשביל שניים

ציוץ של קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מסר של שלווה. התמונה שפרסמה קלואי קרדשיאן באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור אם הציטוט יוחס למה שעובר עליה בחייה האישיים (גירושים, חיים עם הפפראצי והצהובונים פלוס שלל אירועים הוליוודיים) או שאכן הושפעה ממה שאמר מוקדם יותר החודש בן הזוג החדש שלה, הראפר פרנץ' מונטנה, שיצא בהתבטאות פרו-פלסטינית (Free Palastine). עם זאת, זה הספיק למעריצים לשטוף את מיס קלואי בשלל איחולים לבביים והסברים שונים, כמובן.

"אני שמח שלפלסטינים יש את חמאס שישמור עבורם על האדמה שנותרה להם... מקווה שמי שלא מסכים איתי יסבול כמו אלה בעזה", כתב מעריץ אחד ונענה בתגובות כמו "אני מרחם על הבורות שלך, עם ישראל כאן בכדי להישאר". אחרים כתבו לקרדשיאן בכעס שהיא לא זעקה "עבור האלפים שמתו בטורקיה, מצרים ולוב, או עבור הקורבנות שנתלו באיראן, ההפצצות באפגניסטן וסודן. אלפים הורעבו ונרצחו על ידי אסד בסוריה... אלא רק זועקת עבור אלה בעזה. את לא בעד האנושות את רק נגד ישראל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ציוץ של פרנץ' מונטנה. אינסטגרם, צילום מסך
זו כבר התמונה שפרסם הראפר פרנץ' מונטנה, מוקדם יותר החודש/צילום מסך, אינסטגרם

לעומתה, קים קרדשיאן נמנעת (לפי שעה) מלהביע את דעתה בנוגע למה שמתרחש ברצועת עזה - זאת אחרי שבתקופת מבצע "עמוד ענן" בשנת 2012, הרגיזה כמה מעריצים כשצייצה שהיא מתפללת עבור ישראל. רגע אחר כך, הוסיפה גם ציוץ בעד הפלסטינים ואז מחקה הכל. "אני מתפללת עבור כולם ועבור פתרון מהיר למצב. אני מתפללת גם עבור כל שאר האנשים בעולם שנקלעו למצב דומה". אמן, קימי.


וואלה! סלבס אין עמדה בנוגע לאף נושא, עד שמגיעים לעמדותיה בנוגע למזנון ארוחת הבוקר בבתי מלון.


רכלו על הציוץ של קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully