וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: הארוחה הרומנטית של ריהאנה וכריס מרטין

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

10.6.2014 / 12:11

היא הפופסטאר הכי רעה בתעשיית המוזיקה. הוא פרוד טרי במיוחד. פעם הם שרו יחד, אך אמש כריס מרטין וריהאנה יצאו לדייט אינטימי, שתועד על ידי הפפראצי כמובן. וואלה! סלבס לא רואה ממטר

ריהאנה. ספלאש
משועשעת? ריהאנה וכריס מרטין בארוחת הערב/ספלאש

חשבו על צירוף האנשים המופרך ביותר שתוכלו לדמיין. נניח, בריטני וג'סטין או בראד עם גאגא. עכשיו, נסו את ריהאנה (ילדה רעה דלוקס) וסולן להקת קולדפליי, כריס מרטין (גיק שיק בריטי). מפתיע? ספרו את זה לצלמי הפפראצי, שתפסו אמש (ב') את השניים במהלך ארוחת ערב אינטימית במיוחד. כן, זה הזמן שבו הלסת נשמטת.


סיפורים נוצצים נוספים:
נוצץ: מורן אטיאס ומילה קוניס צמודות
אהבה תוססת: אקי אבני התחתן עם ניקול מילר
למה נינט טייב הבריזה מחגיגת ”זגורי אימפריה”?

ריהאנה. ספלאש
"רגע, אתה מפלרטט איתי?". רי-רי מופתעת/ספלאש
כריס מרטין. ספלאש
כריס מרטין נוסע משם/ספלאש

מרטין, שנפרד לפני קצת יותר מחודשיים, באופן מאוד מתוקשר מגווינית' פאלטרו, וריהאנה, שבילתה לאחרונה את הזמן הפנוי בחברת האקס שלה - הראפר דרייק, הגיעו בנפרד לארוחת ערב זוגית בסנטה מוניקה. את המסעדה האיטלקית שבלוס אנג'לס, בחרה רי-רי, כיוון שכנראה חשבה שמדובר בלוקיישן רחוק מספיק מכל ההמולה ההוליוודית - מיקום מושלם לסעודה יחד עם ידיד ותיק שהקליטה איתו בעבר להיט משותף. או שלא.

ריהאנה. ספלאש
שיט, נתפסתי! ריהאנה יוצאת מהמקום/ספלאש

על פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, מרטין והבאד גירל נראו "כשהם רוכנים אחד לכיוון השנייה, מפלרטטים וצוחקים. נראה שהוא לוחש לעברה בזמן שהיא שיחקה בשיער". או לה לה. עם זאת, עדים אחרים במקום מספרים שהזיווג המפתיע יכול להיות קשור לענייני עבודה בלבד, כיוון שהם מתכננים שיתוף פעולה מקצועי נוסף.

אחרים משערים כי מדובר בדייט שאמור היה לגרום לפאלטרו הבלונדינית (נו, הגרושה לעתיד של) להתקף קנאה. כך או כך, השניים עזבו את המקום בנפרד, כשהיא ממתינה להסעה שלה והוא בורח עם הג'יפ הפרטי דרך היציאה האחורית. הכי מסקרן.


וואלה! סלבס יצאה עם האקס של החבר של החברה של השכנה של בן הדוד של הידיד הקרוב של האקסית של הבויפרנד לשעבר של סמי, מוכר הדגים שלה, רק כדי שאולי יחשוק בדייט לוהט. זה לא קרה.


רכלו על ריהאנה וכריס מרטין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully