וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון קרב: בראד פיט הותקף על השטיח האדום

שירות וואלה! סלבס

29.5.2014 / 9:48

כוכב הענק שליווה את אנג'לינה ג'ולי בבכורת סרטה החדש בהוליווד, הותקף בשעה שצעד על השטיח האדום בשדרת הכוכבים. האחראי למעשה נעצר ונלקח לחקירה במשטרה. וואלה! סלבס מציק

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
רגע לפני האירוע המלחיץ. בראד פיט ואונג'לינה ג'ולי/GettyImages

מי אמר שהחיים כל כך זוהרים בהוליווד, כי ברגע שאתה כוכב ענק - כולם רוצים לחוש אותך מקרוב. רק תשאלו את בראד פיט, שהותקף הלילה (ה') על ידי אלמוני על השטיח האדום. האירוע המרעיש, שרק בנס נגמר ללא פגע לכוכב המסוקס, התרחש בבכורת סרטה החדש של ארוסתו האוהבת, אנג'לינה ג'ולי. מלחיץ? מאוד.


עוד סיפורים נוצצים:
רטוב מאוד: ג’יזל בונדשן בעירום מלא
הלם! שערוריית הסמים של וואן דיירקשן
ידיעה חמה: ירדן הראל חוזרת לחדשות הבידור

בראד פיט. GettyImages
מאובטח! בראד פיט בבכורת הסרט/GettyImages

על פי הדיווחים בארצות הברית, פיט הותקף על ידי אלמוני שקפץ מעל הגדר המפרידה בין קהל המעריצים והשטיח האדום של תיאטרון "אל קפיטן" שבשדרת הכוכבים, זה שעליו צעדו המוזמנים לסרט החדש של ג'ולי, "מליפיסנט". עד לרגע שבו הוא נתפס על ידי המאבטחים הרבים במקום, חלפו רגעים ארוכים שבהם הגבר הצליח לרוץ לעברו של בראד פיט וכן לחבוט בפניו המפורסמות.

רגע אחר כך, האדם (המטורף?) נעצר ונלקח כשהוא כבול באזיקים לחקירה בתחנת המשטרה המקומית. ואז, שימו לב, התברר כי מדובר בעוד תקרית של לא אחר מאשר העיתונאי האוקראיני - ההוא שעצבן גם את וויל סמית' והוליוודיים אחרים על השטיח האדום בעבר. עד כה, לא שוחררה הצהרת משטרה רשמית באשר לסיבה שבגללה הוא ביצע את המעשה החריג בבכורה ההוליוודית, אבל כנראה שהסיבה היתה עוד פרובוקציה. בהמשך, צפויים להינקט נגדו הליכים משפטיים. אופסי.


וואלה! סלבס עברה אירוע דומה עם יחזקאל, נהג האוטו גלידה שלה.


רכלו על האירוע החריג של בראד פיט בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully