וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה, ג'יי זי וסולאנג' מגיבים לראשונה

שירות וואלה! סלבס

16.5.2014 / 0:37

הפאוור קאפל והאחות הסוררת החליטו לשים סוף לספקולציות והוציאו הודעה רשמית לעיתונות בעקבות התקרית שהסעירה את העולם כולו. פייר? מאכזב. וואלה! סלבס משייפת

צילום מסך

נראה שתקרית האלימות בין האחות הצעירה של ביונסה - סולאנג' נואלס והראפר הקשוח ג'יי זי מסרבת לדעוך. עד כדי, שהמהומה הרבה סביב הסרטון שהופץ, בו סולאנג' מכה באגרופיה את ג'יי זי, גרמה לשלישייה הכי מדוברת של הוליווד לצאת בהודעה רשמית לעיתונות.

למי שלא עוקב אחר התקרית, הנה התקציר: מיד לאחר ערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן, המשיכו השלושה למסיבה במלון הסטאנדרד. בסיום הערב, נכנסו השלושה למעלית, שם התנפלה סולאנג' על ג'יי זי והכתה אותו באגרופים ובעיטות. לאחר מספר ימים שוחרר סרטון שמתעד את האירוע, מה שגרם למהומה רבה בכל אתרי הרכילות בעולם. סולאנג', שכנראה נפגעה מהעובדה שאחותה לא עמדה לצידה, החליטה למחוק כל זכר שלה מעמוד האינסטגרם. ביונסה, לעומתה, העלתה אין ספור תמונות של ושל האחות הסוררת, על מנת לשדר עסקים כרגיל.

הרשימה. מערכת וואלה!
עכשיו הכל בסדר/מערכת וואלה!

נראה כי התמונות הרבות לא ממש עזרו להשתיק את הפרשה, ואתמול (ה') החליטו השלושה לצאת בהודעה רשמית לתקשורת. "בעקבות הדליפה של סרטון האבטחה של המעלית מיום שני, חל גל שמועות וספקולציות לגבי מה שהוביל לתקרית. החשוב ביותר הוא שמהשפחה שלנו עברה את זה", כתבו השלושה בהצהרה שהוציאו לכלי התקשורת, "ג'יי זי וסולאנג' לוקחים אחראיות מלאה ומשותפת על התקרית, שניהם התנצלו האחד בפני השנייה והמשכנו הלאה כמשפחה מאוחדת". משעממים.

בהמשך ההצהרה נמסר כי "הדיווחים על פיהם סולאנג' היתה שיכורה הינם שיקריים. בסופו של יום גם לנו כמו לכל משפחה יש בעיות ואנחנו לא שונים ממשפחות אחרות". וואלה?

כזכור, הועלו אין ספור ספקולציות לגבי הסיבה שהובילה לתקרית האלימה. חלקן סיפרו שג'יי זי פלירטט עם חברתה הטובה של קים קרדשיאן - מה שלא מצא חן בעיני האחות הקטנה, וחלקן דווקא סיפרו על כך שהראפר זרק הערה פוגענית לגיסתו - מה שעורר את חמתה וגרם לה לתקוף אותו. כך או כך, נראה שאת הסיבה האמיתית השלושה ינצרו בליבם ואתם תאלצו להסתפק בהודעה הדי לקונית שלהם.

ההצהרה היחידה שוואלה! סלבס הוציאה אי פעם היתה לגבי טיב היחסים עם אמא שלה. היו שם בעיקר קללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully