וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר נחקר בחשד לשוד אישה

שירות וואלה! סלבס

14.5.2014 / 10:16

הפרחח הכי מעצבן בהוליווד, לא אהב את העובדה שמישהי מנסה לצלם אותו בסלולרי - אז הוא ביקש ממנה את המכשיר. לאחר שסירבה, ביבר חטף לה את המכשיר מהתיק. וואלה! סלבס המומה

ג'סטין ביבר. Michael Kovac, GettyImages
שוב מסתבך. ג'סטין ביבר/GettyImages, Michael Kovac

ג'סטין, ג'סטין, ג'סטין, אולי די? מספיק. פשוט תאשפז את עצמך איפשהו ותן לעולם קצת שקט? הזמר הכי מתלהב של תעשיית המוזיקה - ג'סטין ביבר - מותח שוב את הגבול, כשזומן לחקירה פלילית, בשל החשד ששדד אישה.

אתמול (ג') הגיעה אזרחית אמריקנית לתחנת משטרה בלוס אנג'לס, שם הגישה תלונה נגד אליל הבנות המטורלל. לפי דבריה, ניסתה לצלם את הזמר כשזה בילה עם חבריו בפארק ציבורי. ביבר, שלא ממש אהב את הרעיון, ניגש אליה וביקש שתיתן לו את מכשיר הסלולרי. כאשר זו סירבה, תפס הזמר את התיק שלה וניסה למשוך לה אותו בכוח - במטרה למצוא את הטלפון.


עוד רכילות?
הנה החתן: מיכל אמדורסקי בוחרת חליפה לג’פרי ישי
הקמפיין החושפני של לירז צ'רכי

ג'סטין ביבר. splash
בקרוב בפנים? ג'סטין ביבר במעצר/splash

אם לא די בכך, ביבר החל לצעוק לעברה של האישה "את משפילה את עצמך לפני הילדה שלך", כשהוסיף, "למה את פשוט לא עפה מפה?". ההמולה שמסביב פלאס הצעקות של הכוכב, גרמו לילדה הצעירה להתקף היסטריה כך שהיא פרצה בבכי.

מיד לאחר התקרית, הגיעה הגברת לתחנת המשטרה הקרובה, שם הגישה תלונה בגין שוד. השוטרים הגיעו לביבר ולקחו אותו לחקירה משטרתית רשמית. נו שוין, עוד תיק לערימת התיקים של הפרחח.

זו הרי אינה הפעם הראשונה שהביברון מסתבך. רק לאחרונה הוגשה נגדו תלונה על ידי השכן שלו, בגין זריקת ביצים על ביתו. כמו כן, שומר הראש הישראלי שלו תבע אותו וטען שהזמר נהג להכות אותו. אם לא די בכך, אפילו הגברת הראשונה של ארצות הברית התבטאה בנושא וטענה כי צריך לעזור לו, זאת לאחר שבארצות הברית הוקמה עצומה הקוראת לבית הלבן לשלול ממנו את הכניסה לתחומי ארצות הברית.


וואלה! סלבס נעצרה לאחר שניסתה לשדוד שליח של בורגר ראנץ'. בסך הכל היה חסר לה קצת רטוב אלף האיים.


רכלו על ביבר המסתבך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully