וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולאנג' נואלס מוחקת את ביונסה מחייה

שירות וואלה! סלבס

13.5.2014 / 13:01

רגע אחרי שנחשף סרטון האבטחה שבו אחותה של ביונסה מתועדת כשהיא מכה את בעלה של קווין בי - היום מתברר שסולאנג' החליטה למחוק כל זכר לאחותה הגדולה. כמעט. וואלה! סלבס פמיליה

צילום מסך

התפתחות דרמטית בפרשת הסרטון שהסעיר את העולם (טוב, את עולם הבידור) ביממה האחרונה - בו בעלה של ביונסה, הלא הוא הראפר הקשוח בעולם ג'יי זי, חוטף מכות מאחותה הקטנה של הדיווה - סולאנג' נואלס. היום (ג'), מתברר שהקרע בין האחיות לבית משפחת נואלס חמור בהחלט, עד כדי כך שהאחות הקטנה (והמשוגעת!) החליטה למחוק את כל התמונות המשותפות שלה יחד עם ביונסה מחשבון האינסטגרם שלה. צרות בגן עדן? ברור שכן.

אמש (ב'), חשף אתר הרכילות TMZ את סרטון האבטחה שצולם לאחר ערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן - בו השלושה נכנסו למעלית במלון הסטנדרד. אז, מסיבה שעדיין לא נחשפה, התחרפנה האחות הקטנה והחלה לצעוק לעברו של גיסה. שניות ספורות לאחר מכן, היא החלה לבעוט בו בפראות ולהכות בו בידיה, כשאיש האבטחה של המשפחה מונע ממנה להזיק לו ממש.


עוד רכילות כאן:
מיילי סיירוס לאקס: "תמצוץ לי את ה..."
דנה אינטרנשיונל תככב במצעד הגאווה
המפורסמים חוגגים את יום האם בהוליווד

ביונסה, סולאנג' נואלס. אינסטגרם, צילום מסך
השריד האחרון לקשר עם ביונסה, בחשבון האינסטגרם של האחות הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

בסרטון אחר שעלה לרשת, נראים השלושה כשהם עוזבים את המלון שבו התרחשה התפרצות הזעם, כשביונסה וסולאנג' נוסעות ברכב אחד - בעוד שג'יי זי נכנס לרכב אחר. על פי דיווחים בארצות הברית, גם ביונסה וגם סולאנג' בילו יחד עם שאר בני משפחתם את סוף השבוע האחרון בקוסטה ריקה, לשם נסעו על מנת להשתתף בחתונה הסודית של בת הדודה (וחברת להקת דסטניז צ'יילד) קלי רולנד.

עם זאת, אחרי גילוי הסרטון האלים אתמול, העולם הבין כי סולאנג' החליטה למחוק את החוויות והתמונות המשותפות עם אחותה הגדולה - זו שלא התערבה כשהגברת עם התלתלים התפרצה על בעלה הראפר. הזכר היחיד לקשר המשפחתי מצדה של ביונסה, היא תמונה מלפני כמעט שנה וחצי, שבו השתיים נראות מחייכות ומאושרות. ובכן, לא עוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לעומת אחותה הקטנה, ביונסה היתה פחות פרובוקטיבית והסתפקה בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ימים ספורים אחרי שהתרחשה התקרית, עם הכיתוב "אלוהים, אני מציגה בפניך כל אחת ממערכות היחסים שלי ומבקשת ממך לברך אותן. עזור לי לבחור את חבריי בחכמה כך שלא אסטה מדרך הישר". עוד נכתב, "תן לי את הכוח להתנתק מכל מי שאינו מהווה השפעה טובה. אני משחררת את כל מערכות היחסים אליך ומתפללת שתהיה נוכח בכל אחת מהן". קריצה? ייתכן.

ביונסה, סולאנג' נואלס. GettyImages
ברגעים חיוביים יותר. סולאנג' נואלס/GettyImages

ומה גרם להתלקחות של סולאנג'? מצד אחד משפחתה של ביונסה לא משחררת הודעה רשמית בנוגע למה שתועד בסרטון האבטחה. על פי השמועות בצהובונים, ייתכן שסולאנג' (שעל פי אתרים מעבר לים שתתה באירוע הנוצץ כוסית אחת יותר מדי) לא אהבה את האופן שבו ג'יי זי שולט בחייה של ביונסה, בעוד שעל פי דיווחים עיקשים, הסיבה להתפרצות היתה פלרטוט של הראפר עם מישהי שאינה אשתו, במהלך המסיבה של מוזיאון המטרופוליטן. לוהט.


וואלה! סלבס היתה שוכבת עם טכנאי המעליות כדי לקבל מכות מול המצלמות.


רכלו על ההתפתחויות בנוגע לסרטון גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully