וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו! ביונסה וג'יי זי בפוזה מינית במיוחד

שירות וואלה! סלבס

7.5.2014 / 14:00

בזמן שאתם נפנפתם מעל המנגל, לרשת דלפה תמונה אינטימית של הראפר הקשוח ג'יי זי, כשהוא מענג את הפרגית האהובה שלו - ביונסה. תנו הצצה, זה לוהט כמו גחלים. וואלה! סלבס אצבע

ביונסה, ג'יי זי. hip-hopvibe.com, צילום מסך
גבר, אישה, אצבע. ביונסה שוכבת, ג'יי זי עסוק/צילום מסך, hip-hopvibe.com

הם מבלים יחד כצמד כבר שנים ארוכות, הם נחשבים לאמנים מוכשרים (כל אחד בנפרד), הם יפצחו בקרוב לסיבוב הופעות משותף - והם, אללי, גם מקיימים יחסי מין! אל תיבהלו, אלה רק ביונסה וג'יי זי, אחד הזוגות הלוהטים ביותר בתעשיית הבידור הבינלאומית, מתועדים כשהוא מענג אותה לאור יום. התוצאה: תמונות שכנראה לא תראו באינסטגרם של הזמרת.


עוד סיפורים לוהטים:
מביך: קים קרדשיאן חושפת את התחתונים ברחוב
עומר אדם מציג את החברה החדשה שלו
בלי דור: אור דניאל מגיבה לשמועות

ביונסה, ג'יי זי. hip-hopvibe.com, צילום מסך
רגע, למדת אנטומיה? ביונסה אוהבת את ג'יי זי/צילום מסך, hip-hopvibe.com

בתמונות שצצו בימים האחרונים ברחבי הרשת, נראים מיסטר ומיס קרטר כשהם שוכבים יחד ונהנים מהשמש על סיפון יאכטה פרטית - לבושים בבגדי ים בלבד, מן הסתם. בזמן שהראפר הקשוח חודר עם אצבעותיו לעולמה התחתון של קווין בי, היא לא מתנגדת אלא רק מצחקקת להנאתה. זה בסדר, מדובר בזוג נשוי.

מיס בוטילישס והגבר-גבר שלה, כך מתברר, לא תמיד כאלה רשמיים ושומרי נגיעה (כמו שקורה כשהם מבלים יחד על שטיח אדום או על הבמה בעוד הופעה משותפת). הנה, כשהם חושבים שאיש לא מצלם, היא אפילו מאפשרת לו לחוות את 'האני בי' (ככה קוראים לה!) האינטימי שלה מקרוב. מזל שבאמצעות הסמארטפונים (או צלמי פפראצי עיקשים), העולם יכול להבין איך נוצרה בלו אייבי שלהם. האמנם?


וואלה! סלבס לובשת תחתוני צניעות.


רכחלו על המעשה של ביונסה וג'יי זי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully