וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו וכריס מרטין מתגרשים

שירות וואלה! סלבס

26.3.2014 / 0:35

עשר שנים אחרי שהשחקנית ההוליוודית וסולן להקת קולדפליי התחתנו - פאלטרו ומרטין הודיעו על פרידה רשמית ומפתיעה. "נלחמנו על הקשר במשך כשנה", הסבירו. וואלה! סלבס מפוצלת

גווינית' פלאטרו וכריס מרטין. AP
כבר לא מחייכים. גווינת' פאלטרו וכריס מרטין/AP

את הפרידה הזו, אפילו הנשמות הטובות הכי רעות בהוליווד לא חזו: גווינת' פאלטרו וכריס מרטין, הודיעו אמש (ג') על כך שהם מתגרשים, קצת יותר מעשר שנים אחרי שהתחתנו. השחקנית האהובה וסולן להקת קולדפליי המצליחה, פרסמו הודעה מפתיעה באתר האינטרנט של פאלטרו, לפיה ההחלטה המשותפת על הפרידה נעשתה "בלב כבד ועצוב". גם אתם שומעים את הכינורות ברקע?


עוד סלבס? הנה:
אסתי גינזבורג לטהוניה: ”אל תשימי על אף אחד”
פוסט לידה: קרן פלס יוצאת לבילוי נשי
הלם: שרון סטון בחולצה שקופה

גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
הצילום האחרון יחד? פאלטרו ומרטין, בחודש ינואר האחרון/GettyImages

בהצהרה הרשמית, פאלטרו (41) ומרטין (37), מבטיחים להמשיך לגדל יחד את ילדיהם המשותפים, אפל בת ה-9 ומוזס בן ה-7. "נלחמנו על הקשר במשך השנה האחרונה, בכוח, כשאנו יחד ולחוד", הסבירו, "אך הגענו למסקנה שעם כל האהבה שאנו רוחשים אחד לשנייה, עדיף לנו להיפרד".

"תמיד נהיה משפחה, לילדינו הנפלאים", נכתב באתר של השחקנית, לצד הדרישה לכבד את המשפחה ופרטיותה בזמן הקשה הזה. השמועות על צרות בין השניים או רמיזות לבגידה מצדה של פאלטרו, צצו מספר פעמים בשנים האחרונות. עם זאת, רק לפני כמה חודשים, הבלונדינית סיפרה בראיון שההחלטה הטובה ביותר שקיבלה בחייה היתה להינשא למרטין בדצמבר 2003, למרות ש"קשה להיות נשוי. אתה עובר זמנים טובים ורעים, כמו כל זוג אחר", כפי שסיפרה פאלטרו. ובכן, נדמה שכעת מדובר בתקופה לא משמחת במיוחד.


וואלה! סלבס נפרדה באופן דרמטי משלושה קילוגרמים. כן, היא מתכננת להעלות אותם חזרה עד סוף השבוע.


מה אתם חושבים על הפרידה של גווינת' וכריס? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully