וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה רעה? תמונת העירום של סלינה גומז

שירות וואלה! סלבס

24.3.2014 / 0:01

הו לא, נראה שכוכבת ילדים נוספת בדרכה להתמוטטות חושפנית. אחרי הביקור במכון הגמילה, מגיעה גם תמונת עירום עסיסית של סלינה גומז הצעירה. ביבר מתרשם? וואלה! סלבס מתערטלת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט עירומה. סלינה גומז/מערכת וואלה!, צילום מסך

היוש, ג'סטין ביבר. זוכר את החברה האוהבת (לשעבר), סלינה גומז? כוכבת הנוער שהפכה לאקסית של אליל הבנות, ואז לנוכחית ושוב לאקסית שלו, תוך כדי שהיא נוגעת בתהילה בעצמה. בסדר, מאז כוכבת דיסני כבר הספיקה לחגוג 21, לאשפז את עצמה במוסד גמילה ("רק כדי לקחת פסק זמן מהחיים", לא שמישהו קנה את זה) וכעת, גם לככב בתמונת עירום עסיסית. כזו שהיא פרסמה. ברשת. מה.


עוד סלבס? הנה:
צפו: ג’ניפר סנוקל מקבלת הצעת נישואים
מדונה חושפת בית שחי שעיר במיוחד
לסלינה גומז יש חבר חדש?

סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
עירומה! סלינה גומז בתמונה נועזת/צילום מסך, אינסטגרם

נדמה שהפופסטאר הלטינית הפנימה היטב את המסלול לשערוריות אינסטנט על שם מיילי סיירוס, כך שבמקום לפרסם צילום שלה מפריחה נשיקה דביקה (שתרגש את המעריצות) או סטטוס על מיסטר ביבר (שירגיז את העולם) - היא נוקטת באמצעי מסעיר יותר. הפעם מדובר בתמונת עירום שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כזו שבה גומז מתמתחת בלי אף בגד לגופה. תוך כדי, הכוכבנית מתפעלת מהנוף שנשקף אליה מחלון גדול, בשעה שהיא עומדת מאחורי וילון סמי-שקוף - כשמישהו (בר מזל, כן?) מצלם אותה ממרחק.

אל התמונה, שגומז העלתה באותו יום שבו נתפסה מבלה בלאנץ' מרגש עם החברה קנדל ג'נר (לבית משפחת קרדשיאן, כמובן) - לא צורף הסבר או כל תיאור, אבל אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, לא? בכל מקרה, סביר להניח שביבר ראה, הפנים את המסר, אכל את הלב והמשיך לשגע את הצוות כרגיל. השלב הבא אצל הזמרת, הוא ככל הנראה קליפ שבו היא מלקקת כלי עבודה כלשהו. הידד.


כשוואלה! סלבס פרסמה תמונת עירום שלה, אנשים לא הבינו מה החיה המוזרה שהם רואים בצילום.


רכלו על תמונת העירום של סלינה גומז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully