וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, בייבי: סקרלט ג'והנסון בהריון

שירות וואלה! סלבס

4.3.2014 / 0:01

השחקנית שהוכתרה כאישה הסקסית בעולם, סקרלט ג'והנסון, מצפה לילד ראשון משותף יחד עם ארוסה הצרפתי - רומיין דוריאק. זה אומר שהתינוק יחבב סודה? וואלה! סלבס סקסי מאמא

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
הורים לעתיד. סקרלט ג'והנסון ורומיין דוריאק/GettyImages

חובבי סקרלט ג'והנסון? שימו לב: מי שנחשבת לאחת השחקניות הלוהטות ביותר בהוליווד, ככל הנראה תדגים בקרוב כיצד הריון יכול להיות סופר-מרגש. ערוץ הבידור האמריקני !E, דיווח אמש (ב') כי מי שנחשבת לאחת הנשים הסקסיות בעולם, מגדלת ברחמה יורש עצר - כך שבעוד מספר חודשים תביא לעולם את ילדה הראשון המשותף עם ארוסה, העיתונאי הצרפתי רומיין דוריאק.


עוד סלבס? הנה!
וומנייזר! הצמוד הישראלי של בריטני ספירס
אחרי האירוסין: גם אפרת גוש בהריון
יעל בר זוהר חושפת גזרה לוהטת

סקרלט ג'והנסון. splash
הו, מאמא. סקרלט ג'והנסון/splash

הבשורה על ההריון הראשון של ג'והנסון בת ה-29, מגיעה כשישה חודשים אחרי ההודעה על האירוסין של השחקנית היהודייה ואהובה הצרפתי - שמנהלים מערכת יחסים רומנטית במהלך השנה וחצי האחרונות. כשנשאלה לפני מספר חודשים בראיון לגבי הרצון בטיפוח משפחה משלה, ההוליוודית סיפרה כי "אומרים שזה אף פעם לא הזמן המתאים ואני בטוחה שזה נכון, אבל אני חושבת שאצטרך לתכנן את זה כמו כל דבר אחר". ובכן, מתברר שהתכניות כללו ילד ראשון כשתגיע לגיל 30, ממש בקרוב.

ג'והנסון, שעלתה לאחרונה לכותרות לאו דווקא בגלל סרט חדש בכיכובה, אלא דווקא כי השתתפותה בפרסומות הסופרבול של חברת "סודה סטרים" הישראלית (מה שעורר מיני-סקנדל בקרב ארגונים פרו-פלסטינים) - התגרשה בשנת 2011 מהשחקן ריאן ריינולדס. כשהתראיינה בתחילת השנה, הבלונדינית המוכשרת הסבירה כי אין לה רצון למהר לעבר החופה. כעת, עם הבשורה על צאצא יפהפה משלה, ייתכן שהתכניות ישתנו. או שלא. מזל טוב!


וואלה! סלבס מקווה שהילד של ג'והנסון יוולד עם קצת פחות שיער מזה שהיה לה כשנולדה. בכלוב הבבונים, בספארי.


אחלו לסקרלט ג'והנסון מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully