וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו! שרליז ת'רון ושון פן זוגיים

שירות וואלה1 סלבס | צילום: Splashnews

6.1.2014 / 11:38

השחקנית המהפנטת והשחקן האיכותי הם בני זוג הוליוודי חדש ונוצץ? אחרי חופשה סודית בהוואי, שון פן ושרליז ת'רון נתפסו כשהם יוצאים יחד לבילוי משותף. וואלה! סלבס חשאית

לא ברור איך, אבל שון פן פשוט מצליח לכבוש את כל הנשים הכי נוצצות בהוליווד. הפעם, תעשיית הקולנוע האמריקנית גועשת מהעובדה שהשחקן האיכותי, מבלה יותר ויותר זמן עם שרליז ת'רון (נכון, אחת הנשים היפות ביותר על השטיח האדום). האם מדובר ברומן הוליוודי לוהט במיוחד? אופס, מסתמן שמיסטר פן עשה זאת שוב.

שרליז ת'רון, שון פן. ספלאש
ראייה #1 חוזרים מחופשה בהוואי באותה הטיסה. שון פן ושרליז ת'רון/ספלאש

פן בן ה-53, שהיה נשוי בעבר למדונה (שאיתה בילה זמן איכות לאחרונה) והשחקנית רובין רייט (אבל התחמם גם עם סקרלט ג'והנסון ושלל נשים נאות אחרות), חגג יחד עם ת'רון תחת קרני השמש במהלך חג המולד האחרון בהוואי. העובדה שהגברת השווה מדרום אפריקה צעירה ממנו ב-15 שנים, לא הפריעה לפן לגלוש ולהשתזף איתה במהלך חופשת שהעבירו באי אוהאו, תוך כדי שהם מציתים גל שמועות רטוב במיוחד - שהספיקו להכחיש.

שרליז ת'רון, שון פן. ספלאש
ראייה #2 ת'רון ופן נוסעים יחד לבילוי במאליבו/ספלאש

אחרי שניסו לשמור על פרופיל נמוך בנמל התעופה שבלוס אנג'לס, כשיצאו מהטיסה בנפרד, השניים נתפסו על ידי הפפראצי כשהם יוצאים לבילוי זוגי במיוחד במאליבו, ברכב היוקרתי של הכוכבת. אגב, השמועות על כך שהשניים יוצאים נפוצו גם לפני כמעט ארבע שנים, כשהכירו אחרי הפרידה של ת'רון מהשחקן סטיוארט טאוזנד. ובכן, אולי הפעם?


וואלה! סלבס מכחישה שהיא יוצאת עם יוגי הגורילה. אז מה אם היא מכוסה בשאריות של פרווה שחורה.


ג'יזס! אסי עזר מותקף על ידי מעריצים

כוכבת "Glee" לא מתביישת בישבן חשוף

יש מצב? רכלו על הזוגי זוג ההוליוודי גם בפייסבוק

ויש גם וידאו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully